A Tupperware, a híres műanyag élelmiszeres dobozok gyártója, csőd szélén áll
Az amerikai cég részvényeinek árfolyama az elmúlt évben 98% -kal csökkent, és a cég jelenlegi pénzügyi helyzete aggasztó.

Nem akarnak műanyagot a fiatal fogyasztók
Az utóbbi években a fiatalabb generációk körében a Tupperware termékek népszerűsége csökkent, mivel a vásárlók környezettudatosabbak lettek, és inkább olyan fenntarthatóbb módszereket keresnek az élelmiszerek tárolására, amelyek nem műanyag alapúak.
A Tupperware a sajtóközleményében közölte, hogy tanácsadókkal tárgyalnak a finanszírozási lehetőségekről, hogy megtartsák az üzletágat – írja az ABC News nyomán az Rtl.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >