A Tupperware, a híres műanyag élelmiszeres dobozok gyártója, csőd szélén áll
Az amerikai cég részvényeinek árfolyama az elmúlt évben 98% -kal csökkent, és a cég jelenlegi pénzügyi helyzete aggasztó.

Nem akarnak műanyagot a fiatal fogyasztók
Az utóbbi években a fiatalabb generációk körében a Tupperware termékek népszerűsége csökkent, mivel a vásárlók környezettudatosabbak lettek, és inkább olyan fenntarthatóbb módszereket keresnek az élelmiszerek tárolására, amelyek nem műanyag alapúak.
A Tupperware a sajtóközleményében közölte, hogy tanácsadókkal tárgyalnak a finanszírozási lehetőségekről, hogy megtartsák az üzletágat – írja az ABC News nyomán az Rtl.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >