A Tupperware, a híres műanyag élelmiszeres dobozok gyártója, csőd szélén áll
Az amerikai cég részvényeinek árfolyama az elmúlt évben 98% -kal csökkent, és a cég jelenlegi pénzügyi helyzete aggasztó.

Nem akarnak műanyagot a fiatal fogyasztók
Az utóbbi években a fiatalabb generációk körében a Tupperware termékek népszerűsége csökkent, mivel a vásárlók környezettudatosabbak lettek, és inkább olyan fenntarthatóbb módszereket keresnek az élelmiszerek tárolására, amelyek nem műanyag alapúak.
A Tupperware a sajtóközleményében közölte, hogy tanácsadókkal tárgyalnak a finanszírozási lehetőségekről, hogy megtartsák az üzletágat – írja az ABC News nyomán az Rtl.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >