A Tupperware, a híres műanyag élelmiszeres dobozok gyártója, csőd szélén áll
Az amerikai cég részvényeinek árfolyama az elmúlt évben 98% -kal csökkent, és a cég jelenlegi pénzügyi helyzete aggasztó.

Nem akarnak műanyagot a fiatal fogyasztók
Az utóbbi években a fiatalabb generációk körében a Tupperware termékek népszerűsége csökkent, mivel a vásárlók környezettudatosabbak lettek, és inkább olyan fenntarthatóbb módszereket keresnek az élelmiszerek tárolására, amelyek nem műanyag alapúak.
A Tupperware a sajtóközleményében közölte, hogy tanácsadókkal tárgyalnak a finanszírozási lehetőségekről, hogy megtartsák az üzletágat – írja az ABC News nyomán az Rtl.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >