A Tupperware, a híres műanyag élelmiszeres dobozok gyártója, csőd szélén áll
Az amerikai cég részvényeinek árfolyama az elmúlt évben 98% -kal csökkent, és a cég jelenlegi pénzügyi helyzete aggasztó.

Nem akarnak műanyagot a fiatal fogyasztók
Az utóbbi években a fiatalabb generációk körében a Tupperware termékek népszerűsége csökkent, mivel a vásárlók környezettudatosabbak lettek, és inkább olyan fenntarthatóbb módszereket keresnek az élelmiszerek tárolására, amelyek nem műanyag alapúak.
A Tupperware a sajtóközleményében közölte, hogy tanácsadókkal tárgyalnak a finanszírozási lehetőségekről, hogy megtartsák az üzletágat – írja az ABC News nyomán az Rtl.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >