A túl sok friss áru lesz a Walmart veszte?
Kanadai elemzők szerint a világelső amerikai kiskereskedő, a Walmart túl sok eladóteret szentel a frissáru-kínálatnak, és ebben a nagy konkurens Target is követi. A Canadian Grocer hasábjain kifejtik, hogy a stagnáló kereslet nem indokolja a frissáru-részlegek megnövelését, így ez a kezdeményezés, bár lehet, hogy imidzsben, megkülönböztetésben vonzó, mégsem lehet profitábilis, így felemésztheti az említett láncolatok jövőbeni beruházási lehetőségeit.
Közben a kanadai rivális láncok felvásárlásokkal, a patika-drogéria vonal erősítésével, áruházi technológiájuk fejlesztésével, pénzügyi szolgáltatásaik bővítésével a nagyobb haszonnal kecsegtető tevékenységek fejlesztését helyezik előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >