A túl sok friss áru lesz a Walmart veszte?
Kanadai elemzők szerint a világelső amerikai kiskereskedő, a Walmart túl sok eladóteret szentel a frissáru-kínálatnak, és ebben a nagy konkurens Target is követi. A Canadian Grocer hasábjain kifejtik, hogy a stagnáló kereslet nem indokolja a frissáru-részlegek megnövelését, így ez a kezdeményezés, bár lehet, hogy imidzsben, megkülönböztetésben vonzó, mégsem lehet profitábilis, így felemésztheti az említett láncolatok jövőbeni beruházási lehetőségeit.
Közben a kanadai rivális láncok felvásárlásokkal, a patika-drogéria vonal erősítésével, áruházi technológiájuk fejlesztésével, pénzügyi szolgáltatásaik bővítésével a nagyobb haszonnal kecsegtető tevékenységek fejlesztését helyezik előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >