A túl sok friss áru lesz a Walmart veszte?
Kanadai elemzők szerint a világelső amerikai kiskereskedő, a Walmart túl sok eladóteret szentel a frissáru-kínálatnak, és ebben a nagy konkurens Target is követi. A Canadian Grocer hasábjain kifejtik, hogy a stagnáló kereslet nem indokolja a frissáru-részlegek megnövelését, így ez a kezdeményezés, bár lehet, hogy imidzsben, megkülönböztetésben vonzó, mégsem lehet profitábilis, így felemésztheti az említett láncolatok jövőbeni beruházási lehetőségeit.
Közben a kanadai rivális láncok felvásárlásokkal, a patika-drogéria vonal erősítésével, áruházi technológiájuk fejlesztésével, pénzügyi szolgáltatásaik bővítésével a nagyobb haszonnal kecsegtető tevékenységek fejlesztését helyezik előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >