A tudatos vásárlóknak kedvez a Rossmann webshopjának új funkciója
A Rossmann Online Drogériája ezentúl új funkcióval várja a tudatos vásárlás iránt érdeklődő vevőit: 22 új termékminősítő kategóriát hoztak létre, amit már 884 saját márkás termék leírásában megtalálhatnak azok, akik a drogérialánc webes felületén vásárolnak. A három leggyakrabban használt kategória a vegán, a mikroműanyag-mentes, illetve a bio minősítés, de számos egyéb szempont alapján is dönthetnek a vásárlók a termékek böngészésekor. A Rossmann hosszú távú tervei között szerepel a minősítések kiterjesztése a beszállítói termékekre is.
A tudatos termékválasztás egyre nagyobb szerepet kap a mindennapokban – saját egészségünk és a környezet védelme is közrejátszik abban, hogy körültekintőbben válogatjuk meg, mi kerül a kosarunkba egy-egy vásárláskor. A Rossmann felismerte a kialakulóban lévő új vásárlói igényeket, és egységes jelölések bevezetésével igyekszik iránymutatást adni vevőinek a Rossmann Online Drogériájában is. A bevezetés első szakaszában 22 kategóriát hoztak létre, ami egységes, letisztult designt kapott. A termékeket kategorizáló piktogramokat 884 saját márkás terméknél már megtalálhatják a vásárlók a népszerű drogérialánc online felületén.
Az idei év fejleményeit figyelembe véve egyértelműen látszik az online vásárlás fejlesztésének fontossága. A webshopos vásárlás nemcsak kényelmes és egyszerű, de járványmegelőzési szempontok szerint biztonságos is, hiszen anélkül válogathatjuk össze kosarunk tartalmát, hogy másokkal érintkeznénk. A webshopban megtalálható 22 kategória közül jelenleg a vegán, a mikroműanyag-mentes, illetve a bio termékek szerepelnek a leggyakrabban, de többek között megtalálhatjuk a BPA-mentes, az FSC, alumínium-, illatanyag, szilikon-, színezékmentes jelöléseket, vagy épp az olyan mindennapi életet is erősen befolyásoló termékminősítéseket, amik a laktóz- és gluténmentes, vagy épp a bio kategóriába eső termékekre vonatkoznak.
A német drogérialánc hosszú távú tervei között szerepel az is, hogy a kialakított minősítések alapján szűrhessenek rá a vásárlók a termékekre, még egyszerűbbé téve ezzel a tudatos vásárlást, illetve szeretnék a sajátmárkás termékek mellett a teljes portfólióra bővíteni a minősített termékpalettájukat.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >