A tudatos vásárlóknak kedvez a Rossmann webshopjának új funkciója
A Rossmann Online Drogériája ezentúl új funkcióval várja a tudatos vásárlás iránt érdeklődő vevőit: 22 új termékminősítő kategóriát hoztak létre, amit már 884 saját márkás termék leírásában megtalálhatnak azok, akik a drogérialánc webes felületén vásárolnak. A három leggyakrabban használt kategória a vegán, a mikroműanyag-mentes, illetve a bio minősítés, de számos egyéb szempont alapján is dönthetnek a vásárlók a termékek böngészésekor. A Rossmann hosszú távú tervei között szerepel a minősítések kiterjesztése a beszállítói termékekre is.
A tudatos termékválasztás egyre nagyobb szerepet kap a mindennapokban – saját egészségünk és a környezet védelme is közrejátszik abban, hogy körültekintőbben válogatjuk meg, mi kerül a kosarunkba egy-egy vásárláskor. A Rossmann felismerte a kialakulóban lévő új vásárlói igényeket, és egységes jelölések bevezetésével igyekszik iránymutatást adni vevőinek a Rossmann Online Drogériájában is. A bevezetés első szakaszában 22 kategóriát hoztak létre, ami egységes, letisztult designt kapott. A termékeket kategorizáló piktogramokat 884 saját márkás terméknél már megtalálhatják a vásárlók a népszerű drogérialánc online felületén.
Az idei év fejleményeit figyelembe véve egyértelműen látszik az online vásárlás fejlesztésének fontossága. A webshopos vásárlás nemcsak kényelmes és egyszerű, de járványmegelőzési szempontok szerint biztonságos is, hiszen anélkül válogathatjuk össze kosarunk tartalmát, hogy másokkal érintkeznénk. A webshopban megtalálható 22 kategória közül jelenleg a vegán, a mikroműanyag-mentes, illetve a bio termékek szerepelnek a leggyakrabban, de többek között megtalálhatjuk a BPA-mentes, az FSC, alumínium-, illatanyag, szilikon-, színezékmentes jelöléseket, vagy épp az olyan mindennapi életet is erősen befolyásoló termékminősítéseket, amik a laktóz- és gluténmentes, vagy épp a bio kategóriába eső termékekre vonatkoznak.
A német drogérialánc hosszú távú tervei között szerepel az is, hogy a kialakított minősítések alapján szűrhessenek rá a vásárlók a termékekre, még egyszerűbbé téve ezzel a tudatos vásárlást, illetve szeretnék a sajátmárkás termékek mellett a teljes portfólióra bővíteni a minősített termékpalettájukat.
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >Termékekkel segítette az árvízi védekezést a Rossmann
A Rossmann Magyarország a Vízügy Országos Műszaki Irányító Törzsén (OMIT)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >