A tudatos vásárlóknak kedvez a Rossmann webshopjának új funkciója
A Rossmann Online Drogériája ezentúl új funkcióval várja a tudatos vásárlás iránt érdeklődő vevőit: 22 új termékminősítő kategóriát hoztak létre, amit már 884 saját márkás termék leírásában megtalálhatnak azok, akik a drogérialánc webes felületén vásárolnak. A három leggyakrabban használt kategória a vegán, a mikroműanyag-mentes, illetve a bio minősítés, de számos egyéb szempont alapján is dönthetnek a vásárlók a termékek böngészésekor. A Rossmann hosszú távú tervei között szerepel a minősítések kiterjesztése a beszállítói termékekre is.
A tudatos termékválasztás egyre nagyobb szerepet kap a mindennapokban – saját egészségünk és a környezet védelme is közrejátszik abban, hogy körültekintőbben válogatjuk meg, mi kerül a kosarunkba egy-egy vásárláskor. A Rossmann felismerte a kialakulóban lévő új vásárlói igényeket, és egységes jelölések bevezetésével igyekszik iránymutatást adni vevőinek a Rossmann Online Drogériájában is. A bevezetés első szakaszában 22 kategóriát hoztak létre, ami egységes, letisztult designt kapott. A termékeket kategorizáló piktogramokat 884 saját márkás terméknél már megtalálhatják a vásárlók a népszerű drogérialánc online felületén.
Az idei év fejleményeit figyelembe véve egyértelműen látszik az online vásárlás fejlesztésének fontossága. A webshopos vásárlás nemcsak kényelmes és egyszerű, de járványmegelőzési szempontok szerint biztonságos is, hiszen anélkül válogathatjuk össze kosarunk tartalmát, hogy másokkal érintkeznénk. A webshopban megtalálható 22 kategória közül jelenleg a vegán, a mikroműanyag-mentes, illetve a bio termékek szerepelnek a leggyakrabban, de többek között megtalálhatjuk a BPA-mentes, az FSC, alumínium-, illatanyag, szilikon-, színezékmentes jelöléseket, vagy épp az olyan mindennapi életet is erősen befolyásoló termékminősítéseket, amik a laktóz- és gluténmentes, vagy épp a bio kategóriába eső termékekre vonatkoznak.
A német drogérialánc hosszú távú tervei között szerepel az is, hogy a kialakított minősítések alapján szűrhessenek rá a vásárlók a termékekre, még egyszerűbbé téve ezzel a tudatos vásárlást, illetve szeretnék a sajátmárkás termékek mellett a teljes portfólióra bővíteni a minősített termékpalettájukat.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >