A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik.
🎁 A legtöbb szavazatot kapott reklám márkájának tulajdonosa (legyen az gyártó, kereskedő vagy szolgáltató) a Trade magazin 2025. évi 2-3. lapszámában 1/1 oldal hirdetést kap, amelyet szabadon felhasználhat bármely márkájára vonatkozó kommunikációhoz. 🎁
Verseny leírás:
A karácsony, az egyik legszívmelengetőbb ünnep, ezért idén is, akárcsak tavaly, a Trade magazin a Tv2 együttműködésével összegyűjtötte a legjobb karácsonyi TV-reklámokat.
A közönséget pedig most arra kérjük, hogy szavazatukkal segítsenek eldönteni, melyik bemutatott reklám nyerte el legjobban a tetszésüket!
A Közönségdíj szavazás menete:
A szavazás menete egyszerű, csak ki kell választani azt a tv reklámot, amelyik a legjobban tetszik, és a „szavazok” gombra kattintani. (Van lehetőség több pályázatra is szavazni, akár az összesre.)
Fontos, hogy 1 szavazó, 1 nap alatt (0-24 óra között), ugyanarra a pályázatra csak egyszer adhat le szavazatot. Vagyis minden reklámra az adott napon csak egyszer lehet megnyomni a „szavazok” gombot. A következő nap 0 óra 0 perctől ismét lehet szavazni bármelyik vagy akár az összes reklámra 1 alkalommal 24 óra 0 percig.
A Közönségdíj szavazás időszaka: 2024. december 12. 0 óra 0 perc – december 19. 24 óra 0 perc.
Nyertes kiértesítése: 2024. december 20.
A verseny eredménye kiírásra kerül a Trade magazin weboldalán és a másnapi hírlevélben is.
Kérdését, észrevételét, kérjük, küldje el írásban a ress.adrienn@trademagazin.hu címre.
Kapcsolódó cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. A…
Tovább olvasom >Indul a StarStore – Év kereskedője 2022 verseny közönségszavazása!
Július 12-én indul a StarStore – Év kereskedője 2022 Közönségdíj…
Tovább olvasom >Magazin: Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
A Trade magazin idén is versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerűek az olasz bioélelmiszerek
2024-ben az olasz bioélelmiszer-piac több mint 6,5 milliárd eurós forgalmat…
Tovább olvasom >Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >