A Törley a magyar márkák éllovasai között
Idén választották ki először a MagyarBrands fogyasztói márkáinak 50-es top listáját. Ez a jelölés az adott márka magyar és minőségi voltát hivatott jelezni. A magyar brandek idei, első ízben összeállított top listája az értékelés során szerzett pontszámok alapján alakult ki, mely eredményeket a MagyarBrands konferencián ismertették 2010. november 4.-én. A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói márka viselheti majd 1 éven át az új logót.
A Törley az 50 legjobb magyar márka rangsorában 12.-ként az élvonalba végzett. A Törley számára a hazai munkavállalók foglalkoztatása mellett a kedveltsége hozott pontokat az előkelő hely eléréséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >