A Törley a magyar márkák éllovasai között
Idén választották ki először a MagyarBrands fogyasztói márkáinak 50-es top listáját. Ez a jelölés az adott márka magyar és minőségi voltát hivatott jelezni. A magyar brandek idei, első ízben összeállított top listája az értékelés során szerzett pontszámok alapján alakult ki, mely eredményeket a MagyarBrands konferencián ismertették 2010. november 4.-én. A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói márka viselheti majd 1 éven át az új logót.
A Törley az 50 legjobb magyar márka rangsorában 12.-ként az élvonalba végzett. A Törley számára a hazai munkavállalók foglalkoztatása mellett a kedveltsége hozott pontokat az előkelő hely eléréséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >