A Törley a magyar márkák éllovasai között
Idén választották ki először a MagyarBrands fogyasztói márkáinak 50-es top listáját. Ez a jelölés az adott márka magyar és minőségi voltát hivatott jelezni. A magyar brandek idei, első ízben összeállított top listája az értékelés során szerzett pontszámok alapján alakult ki, mely eredményeket a MagyarBrands konferencián ismertették 2010. november 4.-én. A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói márka viselheti majd 1 éven át az új logót.
A Törley az 50 legjobb magyar márka rangsorában 12.-ként az élvonalba végzett. A Törley számára a hazai munkavállalók foglalkoztatása mellett a kedveltsége hozott pontokat az előkelő hely eléréséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >