A Törley a magyar márkák éllovasai között
Idén választották ki először a MagyarBrands fogyasztói márkáinak 50-es top listáját. Ez a jelölés az adott márka magyar és minőségi voltát hivatott jelezni. A magyar brandek idei, első ízben összeállított top listája az értékelés során szerzett pontszámok alapján alakult ki, mely eredményeket a MagyarBrands konferencián ismertették 2010. november 4.-én. A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói márka viselheti majd 1 éven át az új logót.
A Törley az 50 legjobb magyar márka rangsorában 12.-ként az élvonalba végzett. A Törley számára a hazai munkavállalók foglalkoztatása mellett a kedveltsége hozott pontokat az előkelő hely eléréséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >