A Törley a magyar márkák éllovasai között
Idén választották ki először a MagyarBrands fogyasztói márkáinak 50-es top listáját. Ez a jelölés az adott márka magyar és minőségi voltát hivatott jelezni. A magyar brandek idei, első ízben összeállított top listája az értékelés során szerzett pontszámok alapján alakult ki, mely eredményeket a MagyarBrands konferencián ismertették 2010. november 4.-én. A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói márka viselheti majd 1 éven át az új logót.
A Törley az 50 legjobb magyar márka rangsorában 12.-ként az élvonalba végzett. A Törley számára a hazai munkavállalók foglalkoztatása mellett a kedveltsége hozott pontokat az előkelő hely eléréséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >