A Tork idén is Business Superbrands díjas
Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. Az eddig minden évben nyertesek között szereplő Tork márkát idén is elismerte a zsűri.
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A Tork 1992 óta meghatározó szereplője a hazai intézményi higiéniai piacnak, jelenleg is piacvezető Magyarországon. A Tork higiéniai rendszerei megbízható megoldást kínálnak használóinak a mosdóhigiénia, intézményi higiénia, vendéglátás és konyhai higiénia, valamint az egészségügy és az ipar területén. A Tork a svéd SCA Hygiene Products globális márkájaként a világ 90 országában szolgálja ki a partnereit.
Ezzel a díjjal a bizottság elismerte az SCA Tork eddigi munkásságát és hitelességét, így garanciát nyújtva fogyasztóinak, ügyfeleinek, hogy csakis a legjobbat kaphatják, ha az SCA Tork márkáját választják. A márkaérték tudatosítása, illetve a díjazásról szóló tájékoztatás mind a munkatársak, mind pedig az üzleti partnerek, beszállítók, befektetők körében rendkívül fontos: növeli a vállalat presztízsét, és hosszú távon biztos versenyelőnyt jelent. „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy az intézményi higiénia kategóriájának itthoni megteremtése nagyban köszönhető a Tork márkának, illetve annak a professzionális csapatnak, akik a márka mögött állnak és odaadó munkájukkal elérték ezt az eredményt. Minden nap azon dolgozunk, hogy fenntartsuk illetve javítsuk a forgalmazóinkban, valamint a végfelhasználókban a márkáról kialakult pozitív képet.” – nyilatkozta Badar-Szabó Virág, a Tork marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >