A tiszta levegőért kampányol az Energizer
Minél több Energizer vagy Wilkinson termék vásárlója küldi be egy-egy településről a blokkon szereplő adatokat, annál nagyobb az esélye, hogy az Energizer kertészei rendbe teszik a város vagy a falu egyik parkját.A zöldterületek rendben
tartása elengedhetetlen ahhoz, hogy a forgalmas utak környékén
vagy a légszennyezéssel küzdő kisebb-nagyobb
városokban is fellélegezhessünk. A városok
és falvak zöld szigetei nagyban hozzájárulnak
ahhoz, hogy polgárai minőségi életet
élhessenek. Az Energizer „Vegyünk tiszta levegőt!”
programja arra hívja fel a figyelmet, hogy bár az
életünk minőségét a külső tényezők
nagyban befolyásolják, mégis elsősorban rajtunk
múlik, hogy milyen környezetben, hogyan éljük
mindennapjainkat. Aki a játéknak köszönhetően
ráébred saját felelősségére, és
megtapasztalja az összefogásban rejlő erőt, már
nyert. Az Energizer „Vegyünk tiszta levegőt!” programjának
fő nyertese azonban az a három település lesz,
amelyen a helyiek összefogásának jutalmaként
egy-egy hosszú ideje elhanyagolt zöldterület újul
meg.
A verseny három kategóriában
(kistelepülés; közepes település;
nagytelepülés/budapesti kerület) 2009. március
9-től május 17-ig zajlik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >