Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata, a TheVR élő TikTok bejelentkezésben tesztelte a hazai McDonald’s termékfejlesztői által kitalált különleges termékkombinációkat. Az általuk kiválasztott összeállítások mind az influenszerpáros, mind a lánc hazai történetében egyedülálló módon, szinte valós időben be is kerültek a McDonald’s applikáció kuponajánlatai közé.

A McDonald’s különböző termékeinek rendhagyó összekombinálása régóta élő trend a Meki®-rajongók körében, de eddig ezeket csak az interneten terjedő beszámolók alapján próbálhatták ki a vendégek. Ezért gondolta úgy az étteremlánc, hogy időszakosan feltesz az appos kuponajánlatai közé néhány igazán izgalmas kombót, és a konkrét kínálat kiválasztásához egy már jól bevált együttműködő partnert választanak – a TheVR-os srácokat – akiknek az ízlésére nyugodt szívvel hagyatkozhatnak.
„A csatornáink látogatói is tudhatják rólunk, hogy nagy rajongói vagyunk a hamburgereknek. Rendszeresen kapunk javaslatokat, hogyan kombózzunk össze egy-egy Mekis fogást, tegyük bele a krumplit a szendvicsbe, keverjük ezt a szószt össze azzal. Most úgy döntöttünk a Meki-vel, hogy az általuk kitalált kombókból próbálunk ki egy rakattal, és végérvényesen eldöntjük, hogy melyikek működnek igazán. A hab a tortán pedig az, hogy az élőzés végén kiválasztott kombókat a hónap végéig ki is próbálhatják a vendégek Meki appos kuponajánlatként”
– mondta el Fábián Pisti a TheVR hosztja.
„A kombókat tényleg mi is élőben kóstolhattuk meg. Ehhez mi ragaszkodtunk, hogy az élmény nekünk is valóban azonnali és meglepő lehessen.”

A srácok végül a Chicken McNuggets falatokat és a McFarmot kombináló „Élet a farmon”, a nagyon sajtos „Sajtimádó” és a bbq-szószos, baconös „Belevaló bacon” fantázianevű kombókat választották ki. A listát sokáig a sajtos kombináció vezette, de az utolsó pillanatban a hazai fejlesztésű sertéshúsos szendvicsre épülő változat letaszította azt a képzeletbeli „trónról” a hozzá kapott különleges szószkeverék miatt. A közvetítést összesen 29 ezren követték élőben, és egyes részletei a későbbiekben a Meki közösségi csatornáin és a TheVR TikTok csatornáján is elérhetőek lesznek.
A TheVR által kiválasztott különleges kombók március 30-ig kuponajánlat formájában érhetők el a McDonald’s mobil applikációjában.
Kapcsolódó cikkeink
Újra összefog a TheVR és a McDonald’s
Újra együtt dolgozik a hazai McDonald’s és az ország egyik…
Tovább olvasom >Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >