Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata, a TheVR élő TikTok bejelentkezésben tesztelte a hazai McDonald’s termékfejlesztői által kitalált különleges termékkombinációkat. Az általuk kiválasztott összeállítások mind az influenszerpáros, mind a lánc hazai történetében egyedülálló módon, szinte valós időben be is kerültek a McDonald’s applikáció kuponajánlatai közé.

A McDonald’s különböző termékeinek rendhagyó összekombinálása régóta élő trend a Meki®-rajongók körében, de eddig ezeket csak az interneten terjedő beszámolók alapján próbálhatták ki a vendégek. Ezért gondolta úgy az étteremlánc, hogy időszakosan feltesz az appos kuponajánlatai közé néhány igazán izgalmas kombót, és a konkrét kínálat kiválasztásához egy már jól bevált együttműködő partnert választanak – a TheVR-os srácokat – akiknek az ízlésére nyugodt szívvel hagyatkozhatnak.
„A csatornáink látogatói is tudhatják rólunk, hogy nagy rajongói vagyunk a hamburgereknek. Rendszeresen kapunk javaslatokat, hogyan kombózzunk össze egy-egy Mekis fogást, tegyük bele a krumplit a szendvicsbe, keverjük ezt a szószt össze azzal. Most úgy döntöttünk a Meki-vel, hogy az általuk kitalált kombókból próbálunk ki egy rakattal, és végérvényesen eldöntjük, hogy melyikek működnek igazán. A hab a tortán pedig az, hogy az élőzés végén kiválasztott kombókat a hónap végéig ki is próbálhatják a vendégek Meki appos kuponajánlatként”
– mondta el Fábián Pisti a TheVR hosztja.
„A kombókat tényleg mi is élőben kóstolhattuk meg. Ehhez mi ragaszkodtunk, hogy az élmény nekünk is valóban azonnali és meglepő lehessen.”

A srácok végül a Chicken McNuggets falatokat és a McFarmot kombináló „Élet a farmon”, a nagyon sajtos „Sajtimádó” és a bbq-szószos, baconös „Belevaló bacon” fantázianevű kombókat választották ki. A listát sokáig a sajtos kombináció vezette, de az utolsó pillanatban a hazai fejlesztésű sertéshúsos szendvicsre épülő változat letaszította azt a képzeletbeli „trónról” a hozzá kapott különleges szószkeverék miatt. A közvetítést összesen 29 ezren követték élőben, és egyes részletei a későbbiekben a Meki közösségi csatornáin és a TheVR TikTok csatornáján is elérhetőek lesznek.
A TheVR által kiválasztott különleges kombók március 30-ig kuponajánlat formájában érhetők el a McDonald’s mobil applikációjában.
Kapcsolódó cikkeink
A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hullámvölgyben a brit McDonald’s – új riválisok, régi gondok
A gyorsétterem-óriás egykor rajongással várt amerikai exportcikk volt a britek…
Tovább olvasom >Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
A McDonald’s új zenei helyszínnel bővíti hazai jelenlétét: a Plázs…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >