A The Guardian gourmet appjával társul a brit Tesco
A Tesco prémium élelmiszer- és italválasztékával, a Tesco Finesttel indítja útjára a The Guardian új „Feast” alkalmazását, amely korszerűen közelít a gasztronómiai kultúrához.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A partnerséget egy az EssenceMediacom ügynökséggel együttműködve létrehozott hat hónapos integrált kampány támogatja, amely a Tesco Finest kínálatát helyezi az alkalmazás középpontjába.
A The Guardian havonta körülbelül hétmillió enni szerető és a gasztronómia iránt érdeklődő „foodie”-t ér el, és olvasóinak 70%-a a lap gasztronómiai tartalmából merít inspirációt, így a partnerség célja a Tesco Finest elérésének növelése ezen az aktív közönségen keresztül.
A Feast hetekig egyedi tartalmakat kínál, amelyben a Tesco 100%-os megjelenést kap.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >