A The Guardian gourmet appjával társul a brit Tesco

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 15. 11:14

A Tesco prémium élelmiszer- és italválasztékával, a Tesco Finesttel indítja útjára a The Guardian új „Feast” alkalmazását, amely korszerűen közelít a gasztronómiai kultúrához.

Tesco logo

A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

A partnerséget egy az EssenceMediacom ügynökséggel együttműködve létrehozott hat hónapos integrált kampány támogatja, amely a Tesco Finest kínálatát helyezi az alkalmazás középpontjába.

A The Guardian havonta körülbelül hétmillió enni szerető és a gasztronómia iránt érdeklődő „foodie”-t ér el, és olvasóinak 70%-a a lap gasztronómiai tartalmából merít inspirációt, így a partnerség célja a Tesco Finest elérésének növelése ezen az aktív közönségen keresztül.

A Feast hetekig egyedi tartalmakat kínál, amelyben a Tesco 100%-os megjelenést kap.

Kapcsolódó cikkeink