A The Guardian gourmet appjával társul a brit Tesco
A Tesco prémium élelmiszer- és italválasztékával, a Tesco Finesttel indítja útjára a The Guardian új „Feast” alkalmazását, amely korszerűen közelít a gasztronómiai kultúrához.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A partnerséget egy az EssenceMediacom ügynökséggel együttműködve létrehozott hat hónapos integrált kampány támogatja, amely a Tesco Finest kínálatát helyezi az alkalmazás középpontjába.
A The Guardian havonta körülbelül hétmillió enni szerető és a gasztronómia iránt érdeklődő „foodie”-t ér el, és olvasóinak 70%-a a lap gasztronómiai tartalmából merít inspirációt, így a partnerség célja a Tesco Finest elérésének növelése ezen az aktív közönségen keresztül.
A Feast hetekig egyedi tartalmakat kínál, amelyben a Tesco 100%-os megjelenést kap.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >55 millió fontból bővíti londoni üzlethálózatát az Aldi 2025-ben
Egy a fővárosi terjeszkedésre elkülönített 55 millió fontos beruházás keretében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >