A The Guardian gourmet appjával társul a brit Tesco
A Tesco prémium élelmiszer- és italválasztékával, a Tesco Finesttel indítja útjára a The Guardian új „Feast” alkalmazását, amely korszerűen közelít a gasztronómiai kultúrához.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A partnerséget egy az EssenceMediacom ügynökséggel együttműködve létrehozott hat hónapos integrált kampány támogatja, amely a Tesco Finest kínálatát helyezi az alkalmazás középpontjába.
A The Guardian havonta körülbelül hétmillió enni szerető és a gasztronómia iránt érdeklődő „foodie”-t ér el, és olvasóinak 70%-a a lap gasztronómiai tartalmából merít inspirációt, így a partnerség célja a Tesco Finest elérésének növelése ezen az aktív közönségen keresztül.
A Feast hetekig egyedi tartalmakat kínál, amelyben a Tesco 100%-os megjelenést kap.
Kapcsolódó cikkeink
Ingyenes tejautomatát telepített a Fareshare-rel folytatott együttműködése jegyében
Az Arla Foods elindította az Egyesült Királyság első ingyenes tej…
Tovább olvasom >70 ezer fogápolási csomagot adományoz az Asda és a Colgate brit iskoláknak
Az Asda és a Colgate új kezdeményezése keretében több mint…
Tovább olvasom >Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az ipari termelés 9,5 százalékkal csökkent augusztusban
2024 augusztusában az ipari termelés volumene 9,5, munkanaphatástól megtisztítva 4,1…
Tovább olvasom >VOSZ: 1000 euró minimálbér és 1 milliós átlagkereset
A munkaadók a jelen körülmények között a tervezett, erőltetett ütemű…
Tovább olvasom >Számos termék drágulása várható az aszály miatt
Az idei aszályos nyár súlyos csapást mért a magyar mezőgazdaságra,…
Tovább olvasom >