A tévé, ami még kikapcsolt állapotban is hozzátesz az enteriőrhöz
Bár a televízió a nappali egyik fókuszpontja, használaton kívüli állapotban a legtöbb készülék mégsem tölt be hasznos szerepet a szoba hangulatának kialakításában. Erre a problémára ad választ a különleges dizájnmegoldások kedvelőinek az LG OLED Gallery Design sorozata, melynek legújabb generációja (LG OLED G2) már hazánkban is elérhető. Az elegáns kialakítású készülékek különlegessége, hogy kikapcsolt állapotban is hasznos és stílusos kiegészítői lehetnek otthonunknak.
A díjnyertes LG OLED G2 tévécsalád modelljei a vékony és esztétikus formatervezésre utalva viselik a Gallery Design nevet, mivel egy képkerethez hasonlóan a falhoz szinte rés nélkül simulva értékes elemei lehetnek bármilyen lakás-enteriőrnek. A tévék egyik idei különlegessége a folyamatos készenlét (Always Ready) funkció, ami a készüléket digitális vászonná alakítja át, amikor nincs használatban.
A kijelzőn ennek a funkciónak köszönhetően egyénre szabottan megjeleníthetők akár műalkotások, zenelejátszó vagy a pontos időt jelző minimalista dizájnú óra is.
Autentikus filmélmény minden környezetben
Az OLED fejlődésének következő szintjét jelentő LG OLED evo panellel ellátott G2 tévék képe még fényesebb, mint korábban, ezáltal elképesztően tiszta, valósághű és részletgazdag képeket jelenít meg, akár egy világos szobában is. Ráadásul az LG most 5 éves garanciát vállal a kijelző panelre, így sokáig élvezhetjük az autentikus filmélményt otthonunkban.
A filmmaratonok teljessége érdekében könnyedén hozzáférhetők a kedvelt streaming-szolgáltatások, az előzmények alapján pedig még személyre szabott tartalomajánlásokat is kaphatunk. A sportkedvelők számára emelett kedvenc csapataik aktuális mérkőzéseiről küldenek valós idejű értesítéseket a tévék.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >