A Tetra Pak tejjel segíti a Nagycsaládosok Országos Egyesületét
A Tetra Pak Hungária Zrt. jelentős mennyiségű, 12.000 liter tejet ajándékozott karácsonyra a Nagycsaládosok Országos Egyesületének (NOE), összesen 1.000, nehéz körülmények között élő nagycsaládot támogatva ezzel a felajánlással.
Az ajándékozás célja, hogy gyerekek és szüleik számára az ünnepekre is biztosítsák egyik legfontosabb alapélelmiszerünket, “élet, erő, egészség” forrását. A vállalat így kívánja teljesebbé tenni a nehezebb körülmények között élő nagycsaládok ünnepét, s felvenni a harcot a gyerekek körében népszerű, ámde igen egészségtelen olcsó, cukros üdítőkkel szemben. Hogy az ajándékozás még nagyobb élményt jelentsen a családoknak, az átadón az X-Faktor népszerű anyukája, Wolf Kati lepte meg a gyerekeket és szüleiket ünnepi hangulatot varázsló dalaival. A tej népszerűsítését is céljául kitűző ajándékátadás után az Ybl Palota által felajánlott átriumból vihették el a nagycsaládok a családonként egy-egy gyűjtőkartonnyi italt.
A karácsony az év legmeghittebb ünnepe, mely családi körben ünnepelve kicsiknek és nagyoknak egyaránt szívmelengető élményt nyújt. Azoknak a családoknak azonban, akiket az átlagosnál több gyermek gyarapít, sok esetben nem olyan könnyű önfeledten élvezni az ünnepeket.
A NOE 1987-ben azzal a céllal alakult meg, hogy elősegítse az élet és az anyaság tiszteletére nevelést, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősséget, a nagycsaládosok sajátos érdekeinek képviseletét, és hogy egymást ismerő és segítő közösségekké szervezze Magyarország nagycsaládjait. A Tetra Pak felajánlásával ezeket a családokat kívánta támogatni.
“Az egyesületnek jelenleg kb. 15.000 tagcsaládja van, ebből Budapesten 1.000 olyan családot ismerünk, akik sajnos az átlagosnál nehezebb körülmények között élnek, s akiknél komoly gondot okoznak az ünnepi kiadások. A ajándékba kapott tejjel ezeket a családokat tudjuk támogatni és megörvendeztetni karácsony előtt” – mondta Székely Hajnalka, a Nagycsaládosok Országos Egyesületének elnöke.
„A tej a családok itala, hiszen nincs még egy olyan innivaló, melyet kisgyermektől a tinédzsereken át felnőttek és idősebbek egyaránt előszeretettel fogyasztanának – mondta Posztós Zsuzsanna, a Tetra Pak Hungária Zrt. marketing vezetője. „Ez nem véletlen, hiszen a tej tartalmazza mindazt a nélkülözhetetlen tápanyagot, ásványi anyagot és vitamint, amely a szervezet és immunrendszerünk egészséges működése szempontjából nélkülözhetetlen. Célunk, hogy ezt az alapvető élelmiszert eljuttassuk azokhoz, akik az átlagosnál nehezebben jutnak hozzá.”
Felajánlásával a cég igyekszik felhívni a figyelmet az egészséges tej fogyasztásának elsőbbségére a cukrozott szénsavas üdítőitalokéval szemben, melyek ma már olcsóbbá váltak alapvető élelmiszereinknél. Ezekkel szemben a tej felbecsülhetetlen szerepet játszik az egészséges táplálkozásban: kalcium és D-vitamin tartalma miatt a tej segíti elő a gyerekek megfelelő csontszerkezetének kialakulását, a felnőttek jó egészségi állapotának megőrzését. Idén, az 1.000 gyűjtőkartonnyi felajánlással, azokhoz a családokhoz is eljuthat ez a vitaminforrás, akik többnyire nem vagy csak nehezen jutnak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >