A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke, amely a fogyókúrás szerek növekvő népszerűségét használja ki.

Fotó: Nestlé
A Nestlé Boost márkája alatt olyan étkezés előtt fogyasztandó italt dobott piacra, amely segít a fogyasztók éhségérzetének csökkentésében és a jóllakottság érzésének megteremtésében. A termék az Amazonon és egyes CVS drogériákban kapható az Egyesült Államokban.
A KitKat és Nesquik gyártója szerint az ital, amelyet 10-30 perccel étkezés előtt kell elfogyasztani, elősegíti a szervezet természetes GLP-1 hormon termelését. A termék adagonként 10 gramm fehérjét és 45 kalóriát tartalmaz.
A mokkaízű Boost shotot a GLP-1 gyógyszereket vagy más, a testsúlyuk megtartását vagy csökkentését segítő gyógyszereket szedő fogyasztóknak ajánlják. A Nestlé közölte ugyanakkor, hogy a termék nem hivatott helyettesíteni a súlycsökkentő gyógyszereket, és kevésbé hatásos, mint a gyógyszerek.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >