A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke, amely a fogyókúrás szerek növekvő népszerűségét használja ki.

Fotó: Nestlé
A Nestlé Boost márkája alatt olyan étkezés előtt fogyasztandó italt dobott piacra, amely segít a fogyasztók éhségérzetének csökkentésében és a jóllakottság érzésének megteremtésében. A termék az Amazonon és egyes CVS drogériákban kapható az Egyesült Államokban.
A KitKat és Nesquik gyártója szerint az ital, amelyet 10-30 perccel étkezés előtt kell elfogyasztani, elősegíti a szervezet természetes GLP-1 hormon termelését. A termék adagonként 10 gramm fehérjét és 45 kalóriát tartalmaz.
A mokkaízű Boost shotot a GLP-1 gyógyszereket vagy más, a testsúlyuk megtartását vagy csökkentését segítő gyógyszereket szedő fogyasztóknak ajánlják. A Nestlé közölte ugyanakkor, hogy a termék nem hivatott helyettesíteni a súlycsökkentő gyógyszereket, és kevésbé hatásos, mint a gyógyszerek.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Novemberben indul az Etesd az Eszed edukációs program 2025-ös kihívása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az Év Vidéki Vállalkozói díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

