A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 19. 09:08

A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke, amely a fogyókúrás szerek növekvő népszerűségét használja ki.

Fotó: Nestlé

A Nestlé Boost márkája alatt olyan étkezés előtt fogyasztandó italt dobott piacra, amely segít a fogyasztók éhségérzetének csökkentésében és a jóllakottság érzésének megteremtésében. A termék az Amazonon és egyes CVS drogériákban kapható az Egyesült Államokban.

A KitKat és Nesquik gyártója szerint az ital, amelyet 10-30 perccel étkezés előtt kell elfogyasztani, elősegíti a szervezet természetes GLP-1 hormon termelését. A termék adagonként 10 gramm fehérjét és 45 kalóriát tartalmaz.

A mokkaízű Boost shotot a GLP-1 gyógyszereket vagy más, a testsúlyuk megtartását vagy csökkentését segítő gyógyszereket szedő fogyasztóknak ajánlják. A Nestlé közölte ugyanakkor, hogy a termék nem hivatott helyettesíteni a súlycsökkentő gyógyszereket, és kevésbé hatásos, mint a gyógyszerek.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink