A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke, amely a fogyókúrás szerek növekvő népszerűségét használja ki.
A Nestlé Boost márkája alatt olyan étkezés előtt fogyasztandó italt dobott piacra, amely segít a fogyasztók éhségérzetének csökkentésében és a jóllakottság érzésének megteremtésében. A termék az Amazonon és egyes CVS drogériákban kapható az Egyesült Államokban.
A KitKat és Nesquik gyártója szerint az ital, amelyet 10-30 perccel étkezés előtt kell elfogyasztani, elősegíti a szervezet természetes GLP-1 hormon termelését. A termék adagonként 10 gramm fehérjét és 45 kalóriát tartalmaz.
A mokkaízű Boost shotot a GLP-1 gyógyszereket vagy más, a testsúlyuk megtartását vagy csökkentését segítő gyógyszereket szedő fogyasztóknak ajánlják. A Nestlé közölte ugyanakkor, hogy a termék nem hivatott helyettesíteni a súlycsökkentő gyógyszereket, és kevésbé hatásos, mint a gyógyszerek.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >