A Tesco vásárlóinak adományai a karácsonyi időszakban

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 01. 14. 05:27

Decemberi jótékonysági akciói révén mintegy 38 millió forinttal járult hozzá a Tesco a nélkülöző családok életének megkönnyítéséhez. A vásárlók segítségével az áruházlánc a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Ringier médiavállalat karitatív kezdeményezései által segítette a rászorulókat.

Nagyszabású jótékonysági akciók sorával készült a Tesco a karácsonyi ünnepekre, hogy minél több rossz anyagi körülmények között élő családon segíthessen. Az áruházlánc 2010. november vége óta mintegy 4,5 millió forinttal támogatta kifejezetten a helyi közösségeket, Hajdúböszörményben például a helyi önkormányzattal együttműködve juttattak el 1,3 forint értékű adományt a rászorulóknak.

December 3-án és 4-én országos élelmiszergyűjtést tartottak 115 Tesco áruházban. A Magyar Vöröskereszt és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közreműködésével 20 millió forint értékben 33 tonnányi adományt gyűlt össze a Tesco vásárlók jóvoltából. A tartós élelmiszercsomagokat, már az ünnepek előtt szétosztották a nehéz sorsú családok között a jótékonysági szervezetek.

November 28. és december 24. között a Tesco is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtéséhez. A pénztáraknál bárki vásárolhatott a 200 forint névértékű adománykuponokból. A vásárlóknak köszönhetően összegyűlt 7,2 millió forintot a segélyszervezet rossz anyagi körülmények között élő családok támogatására fordítja.

Idén a Tesco volt a Ringier Kiadó KAPOCS programjának kiemelt partnere. Az együttműködés eredményeképpen 100 darab, egyenként 50 ezer forint értékű, tartós élelmiszerekből, tisztítószerekből, karácsonyi vacsora alapanyagaiból, játékokból álló csomag talált gazdára,.A csomagokat felajánló Tesco munkatársai is részt vettek a csomagok személyes átadásában, december elején maga a vezérigazgató is ellátogatott egy megajándékozott családhoz.

Kapcsolódó cikkeink