A Tesco vásárlói dönthetnek a pályázatokról
Ismét a Magyar Adományozói Fórum (MAF) segíti a Tescót a negyedik alkalommal meghirdetett „Ön választ, mi segítünk” elnevezésű közösségi pályázati program lebonyolításában. A környezetszépítő, közösségépítő és képességfejlesztő kezdeményezések megvalósulását támogató programon ezúttal minden szavazási szakaszba jutott szervezet egyenként 100, 200 vagy 400 000 forint összegű támogatást nyerhet. Az érdeklődő civil szervezetek, közösségi társaságok és csoportok 2018. február 19-től március 29-ig adhatják be pályázatukat a program weboldalán.
A Magyar Adományozói Fórum a pályázat 2016-os indulása óta szakmai partnerként segíti az áruházláncot a beérkezett projektek értékelésében. 2017 őszétől a programra nemcsak civil szervezetek, hanem közösségi, baráti társaságok is nevezhetnek, a negyedig forduló pedig újabb meglepetést tartogat: a most induló pályázati programon mindegyik szavazási szakaszba jutott szervezet garantált támogatásban részesül. A MAF szakértői bírálata alapján kiválasztott, körzetenként két-három projektötletre a Tesco vásárlói 2018. május 7. és június 4. között szavazhatnak a Tesco áruházaiban.
Az „Ön választ, mi segítünk” programban a Tesco vásárlói választják ki, mely projektek érdemlik meg az első, a második és a harmadik helyezettnek járó támogatást. A körzetenként legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400 000 forintot kap projektjének megvalósításához, míg a második helyezettek 200 000, a harmadikak pedig 100 000 forintot nyerhetnek el. A magyar vásárlók az eddigi 3 fordulóban összesen több mint 8 millió szavazattal bizonyították, hogy fontos számukra a helyi ügyek támogatása. Szavazataiknak köszönhetően így olyan kezdeményezések valósulhattak meg, amelyek valóban a közösségek igényeit szolgálják. Az aktuális pályázati kiírásra 2018. február 19. és március 29. között, országosan 61 körzetben várja a Tesco a pályázatokat. A pályázatra jelentkezni az „Ön választ, mi segítünk” program weboldalán (www.tesco.hu/kozosseg) lehet. A nyertes pályázatokat június végén hirdeti ki az áruházlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >