A Tesco vásárlói dönthetnek a pályázatokról
Ismét a Magyar Adományozói Fórum (MAF) segíti a Tescót a negyedik alkalommal meghirdetett „Ön választ, mi segítünk” elnevezésű közösségi pályázati program lebonyolításában. A környezetszépítő, közösségépítő és képességfejlesztő kezdeményezések megvalósulását támogató programon ezúttal minden szavazási szakaszba jutott szervezet egyenként 100, 200 vagy 400 000 forint összegű támogatást nyerhet. Az érdeklődő civil szervezetek, közösségi társaságok és csoportok 2018. február 19-től március 29-ig adhatják be pályázatukat a program weboldalán.
A Magyar Adományozói Fórum a pályázat 2016-os indulása óta szakmai partnerként segíti az áruházláncot a beérkezett projektek értékelésében. 2017 őszétől a programra nemcsak civil szervezetek, hanem közösségi, baráti társaságok is nevezhetnek, a negyedig forduló pedig újabb meglepetést tartogat: a most induló pályázati programon mindegyik szavazási szakaszba jutott szervezet garantált támogatásban részesül. A MAF szakértői bírálata alapján kiválasztott, körzetenként két-három projektötletre a Tesco vásárlói 2018. május 7. és június 4. között szavazhatnak a Tesco áruházaiban.
Az „Ön választ, mi segítünk” programban a Tesco vásárlói választják ki, mely projektek érdemlik meg az első, a második és a harmadik helyezettnek járó támogatást. A körzetenként legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400 000 forintot kap projektjének megvalósításához, míg a második helyezettek 200 000, a harmadikak pedig 100 000 forintot nyerhetnek el. A magyar vásárlók az eddigi 3 fordulóban összesen több mint 8 millió szavazattal bizonyították, hogy fontos számukra a helyi ügyek támogatása. Szavazataiknak köszönhetően így olyan kezdeményezések valósulhattak meg, amelyek valóban a közösségek igényeit szolgálják. Az aktuális pályázati kiírásra 2018. február 19. és március 29. között, országosan 61 körzetben várja a Tesco a pályázatokat. A pályázatra jelentkezni az „Ön választ, mi segítünk” program weboldalán (www.tesco.hu/kozosseg) lehet. A nyertes pályázatokat június végén hirdeti ki az áruházlánc.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >