A Tesco újraindítja hűségkártya-programját

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 13. 00:49

A Tesco bejelentette, hogy 150 millió angol font beruházásával újraindítja hűségkártya- programját az Egyesült Királyságban. Ez lesz az eddigi legátfogóbb változtatás a Tesco klubkártya rendszerének 1995-ös bevezetése óta.

A Tesco vezetői arra számítanak, hogy ez legalább egymillió új vásárlót vonz majd a szupermarket-lánchoz. Eddig a vásárlók névértéken vásárolhatták le a megszerzett kuponokat, vagy legfeljebb négy alkalommal beválthatták a Tesco Klubkártya partnereinél, éttermekben, légitársaságoknál, vagy akár a vezetői engedély megszerzésénél. Mostantól a Tesco klubkártya tulajdonosai megduplázhatják kuponjaik értékét, amennyiben a Tesco termékeiből választanak, akár a Tesco üzletházakban, akár online vásárlások alkalmával.

Kapcsolódó cikkeink