A Tesco újraindítja hűségkártya-programját
A Tesco bejelentette, hogy 150 millió angol font beruházásával újraindítja hűségkártya- programját az Egyesült Királyságban. Ez lesz az eddigi legátfogóbb változtatás a Tesco klubkártya rendszerének 1995-ös bevezetése óta.
A Tesco vezetői arra számítanak, hogy ez legalább egymillió új vásárlót vonz majd a szupermarket-lánchoz. Eddig a vásárlók névértéken vásárolhatták le a megszerzett kuponokat, vagy legfeljebb négy alkalommal beválthatták a Tesco Klubkártya partnereinél, éttermekben, légitársaságoknál, vagy akár a vezetői engedély megszerzésénél. Mostantól a Tesco klubkártya tulajdonosai megduplázhatják kuponjaik értékét, amennyiben a Tesco termékeiből választanak, akár a Tesco üzletházakban, akár online vásárlások alkalmával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >