A Tesco Színesben is nyerő
Bár még csak egy hete van forgalomban, a vásárlóknál máris teljes sikert aratott a legnagyobb hazai hipermarket lánc új termékcsoportja, a Tesco Színes.
Hatalmas forgalmat generáltak a Tesco Színes élelmiszer
termékei: az első heti összesítések szerint, az új termékcsoportból a
mélyhűtött nudli vitte a prímet. A toplistán olyan további termékek
szerepelnek, mint a Pápai Húskombinát által szállított 125 gr-os olasz
felvágott, a Pick Szeged Rt. 100 gr-os szalámi mix-e, a Kick energiaital, az
Aranynektár Kft. 500 gr-os vegyes virágméze és az 1 kg-os mélyhűtött
szilvásgombóc. A vásárlói érdeklődést fokozta, hogy a jó minőségű, tetszetős
csomagolású termékeket az áruházakban meg is lehetett kóstolni.
A nagyfokú vásárlói érdeklődés miatt a következő hétvégére
az áruházlánc megnövelte a Tesco Színes termékek beszállítóinak leadott
rendeléseket. A Tesco Színes termékek részesedése a teljes forgalomból már a
bevezetés hétvégéjén meghaladta a 8 százalékot.
A Tesco tervei szerint a vezető márkák minőségét elérő, de
azoknál lényegesen olcsóbb sajátmárkás termékek részesedése a bevezetés végére
elérheti a teljes forgalom 12 százalékát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >