A Tesco Színesben is nyerő

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 09. 14. 00:00

Bár még csak egy hete van forgalomban, a vásárlóknál máris teljes sikert aratott a legnagyobb hazai hipermarket lánc új termékcsoportja, a Tesco Színes.

Hatalmas forgalmat generáltak a Tesco Színes élelmiszer
termékei: az első heti összesítések szerint, az új termékcsoportból a
mélyhűtött nudli vitte a prímet. A toplistán olyan további termékek
szerepelnek, mint a Pápai Húskombinát által szállított 125 gr-os olasz
felvágott, a Pick Szeged Rt. 100 gr-os szalámi mix-e, a Kick energiaital, az
Aranynektár Kft. 500 gr-os vegyes virágméze és az 1 kg-os mélyhűtött
szilvásgombóc. A vásárlói érdeklődést fokozta, hogy a jó minőségű, tetszetős
csomagolású termékeket az áruházakban meg is lehetett kóstolni.
A nagyfokú vásárlói érdeklődés miatt a következő hétvégére
az áruházlánc megnövelte a Tesco Színes termékek beszállítóinak leadott
rendeléseket. A Tesco Színes termékek részesedése a teljes forgalomból már a
bevezetés hétvégéjén meghaladta a 8 százalékot.
A Tesco tervei szerint a vezető márkák minőségét elérő, de
azoknál lényegesen olcsóbb sajátmárkás termékek részesedése a bevezetés végére
elérheti a teljes forgalom 12 százalékát.

Kapcsolódó cikkeink