A Tesco rövid idő alatt bejut az első tízbe
A TNS kiskereskedelmi előrejelzése szerint a Tesco amerikai Fresh&Easy üzletláncával 2015-re 10 milliárd dolláros forgalmat realizál majd.
Az amerikai szakértők szerint van igény a Tesco által kínált üzlettípusra, várhatóan a piac más szereplői is részesülni akarnak majd az új csatorna keltette haszonból. A TNS úgy látja 2011-re a Tesco 500 üzlettel négy milliárd dolláros forgalmat bonyolít majd, míg ugyanekkor a Wal-Mart 300 milliárdot, a Kroger 83 milliárdot, a Safeway 47 milliárdot söpör be.
A TNS szakértői szerint a Tesco négyzetlábanként 900 dolláros forgalmat bonyolít majd le, kétszer annyit, mint a szupermarketek átlagos teljesítménye.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >