A Tesco nyert a vébével és a kánikulával
Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért foci VB-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet a Tescóban.
Bár az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett. A limonádé alapú sörök, melyek csökkentett alkoholtartalmúak, szintén egyre keresettebbek a vásárlók körében. A sörhöz hasonló forgalmat generáltak az ásványvizek, a szénsavas üdítőitalokból pedig 20 százalékkal több fogyott, mint az előző hónapokban.
Rágcsálnivalókból, melyek között a hagymás-tejfölös ízű chips volt a legkeresettebb, közel 30 százalékkal több fogyott a VB ideje alatt, mint az azt megelőző időszakban.
A hőség megélénkítette a keresletet a jégkrémek iránt is, melyek között megtalálhatóak voltak a tölcséres, a dobozos/családi és a több jégkrémet tartalmazó multipack kiszerelésű termékek. A legkedveltebbek a tölcséres jégkrémek voltak, melyekből június elejétől kezdve minden héten újabb és újabb akciók várták a vásárlókat. Ezek a jégkrémek közel 40 százalékos forgalomnövekedést hoztak.
A VB katalógus több oldalán keresztül szerepeltek akciós áron LCD TV-k, DVD írók, laptopok és fényképezőgépek, melyek nagyfokú vásárlói érdeklődést váltottak ki. A televízió készülékek forgalma megduplázódott a májusi forgalomhoz képest – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >