A Tesco népszerűbb nálunk, mint hazájában
A Tesco az elmúlt húsz év legrosszabb eredményét produkálta 2008-ban a maga 5 százalékos profit-növekedéssel az Egyesült Királyságban, Közép-Európában viszont az áruházlánc sikeresebb, mint valaha.
A Tesco várhatóan 3 milliárd fontos profitot jelent, ez öt százalékos növekedés a továbbra is piacvezető brit diszkont áruházlánc számára. A vállalat azonban hazai pályán már megérezte a riválisok, különösen az Aldi és a Lidl szorítását, ezért vezette be múlt szeptemberben "diszkont" termékeit. Az Európai diszkont központjának számító Lengyelországban a Tesco piacot szerzett a portugál tulajdonú Biedronka elől és legfőbb riválisa a hozzá hasonlóan 6 százalékos részesedést birtokló Lidl. A lengyel áruházakat irányító Ryszard Tomaszewski elmondása szerint a sikert az erőteljes árcsökkentésnek köszönhetik. Az "Európa egyéb részéhez" tartozó országokban (Magyarország, Lengyelország, Törökország, Csehország, Szlovákia) a bevétel tavaly augusztusig 35 százalékkal növekedett, a Tesco pedig várhatóan hangsúlyozza majd, hogy Közép-Európa a növekedésének fő forrása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >