A Tesco megőrzi piacvezető helyét és folytatja beruházásait Magyarországon
A vásárlók, a helyi közösségek, a munkatársak és a beszállítók legjobb partnere kíván lenni a Tesco. Szolgáltatásai bővítésével, a technológiai lehetőségek alkalmazásával és nyílt párbeszéddel, részletes helyzetelemzéssel törekszik a felek megértésére és a magas színvonalú kiszolgálására.
Gerry Gray 6 hete tölti be a magyar Tesco vezérigazgatói pozícióját. 1988-tól kezdve 15 éven át az áruházi munkában tevékenykedett, majd a hipermarket csatorna kereskedelmi igazgatója lett. 4 év thaiföldi kiküldetés után 20 hónapra tért vissza Angliába, mikor a magyar kinevezést megkapta. Örömmel vállalta a kihívást, hiszen sok magyar eredményről hallott már.
Jótett helyében
Gerry Gray skót származású, háromgyermekes családapa, aki Budapestet minden szempontból nagyszerű városnak tartja. Az itt tartózkodása alatt már áttekintette a folyamatokat és megállapította, hogy az elmúlt 16 évben a Tesco több területen a magyar gazdaság jelentős tényezőjévé vált. Mint piacvezető kiskereskedelmi lánc az ország második legnagyobb foglalkoztatója. Mint ötödik legnagyobb beruházó és adófizető, tevékenyen hozzájárul a gazdaság élénkítéséhez, a mindenkori kormány célkitűzéseinek megvalósításához. Ugyanezt segíti a hazai beszállítók termékeinek külföldre juttatása, hiszen az éves szinten 21 milliárd forint értékű export révén sok árucikk több külföldi boltban kapható, mint amennyi magyar egységben összesen jelen van. Júniusban rendezik a 4. Beszállítói Fórumot, ahol helyi termelők kapnak lehetőséget a Tescoval való együttműködés elindítására.
-14 országban vagyunk jelen, mindenhol stabil első vagy második szereplőként. Ezek a piacok versengenek a beruházható tőkéért. Magyarországon eddig minden évben a realizált profitnál többet fektettünk be. Nagyon szeretném, ha ez a tendencia folytatódna – jelenti ki az új vezérigazgató, hozzáfűzve, hogy a fenntartható működéshez és a kezdeményezések folytatásához kiszámítható, stabil gazdasági környezet, minden versenytárs számára azonos játékszabályok és nyílt iparági párbeszéd szükséges. Ezért a Tesco folyamatos egyeztetésre, proaktív és őszinte kapcsolat kialakítására törekszik a kormányzat, a szakmai szervezetek és a média képviselőivel is.
Heti 3,5 millió vásárló
A fő tevékenység – a vásárlók teljeskörű kiszolgálása, igényeik ismerete, élethosszig tartó lojalitásuk elnyerése – áll továbbra is a Tesco prioritásainak élén. Minden központi, támogató funkciónak ezt a célkitűzést kell erősítenie. Ezért rendszeresen kikérik a vevők véleményét, számítanak a törzsvevők visszajelzéseire. Barátságos hangulatú, megbízható, egyedülálló értékeket közvetítő, modern és innovatív láncként szeretnék a Tesco márkát tovább építeni, a legjobbak közé emelni.
-Hatalmas felelősség a heti 3,5 millió vásárló elégedettségének szolgálata. Ehhez minden Tesco munkatársnak még egy lépéssel közelebb kell kerülnie vevőinkhez. A vezetőképzés, tréningek, egyéni fejlesztések és az ösztönzők is erre irányulnak majd a közeljövőben – hangsúlyozza Gerry Gray.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >