A Tesco megnégyszerezné kínai bevételeit 5 év alatt
Öt év alatt megnégyszerezni készül kínai bevételeit a Tesco – közölte az MTI.
A bevételek felfuttatását 4 milliárd fontra (6,4 milliárd euró) a Tesco kínai üzletei számának megkétszerezésével – több mint 200 áruházra – tervezi elérni.
Elemzők állítják, hogy a kínai terjeszkedés a jövedelmezőséget és a nyereséget jelentősen emeli, bár erre vonatkozólag konkrét célkitűzéseket és menetrendet nem közöltek. A Tesco szakértői szerint Kína egy nagy, gyorsan fejlődő piac egyedülálló lehetőségét kínálja: a felvevőpiac jövőbeni méreteire mi sem jellemzőbb, mint az, hogy 2025-ig 221 kínai város lakossága haladja majd meg az egymilliót. Összehasonlításképp: jelenleg 35 európai város dicsekedhet csupán ezzel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >