A Tesco megnégyszerezné kínai bevételeit 5 év alatt
Öt év alatt megnégyszerezni készül kínai bevételeit a Tesco – közölte az MTI.
A bevételek felfuttatását 4 milliárd fontra (6,4 milliárd euró) a Tesco kínai üzletei számának megkétszerezésével – több mint 200 áruházra – tervezi elérni.
Elemzők állítják, hogy a kínai terjeszkedés a jövedelmezőséget és a nyereséget jelentősen emeli, bár erre vonatkozólag konkrét célkitűzéseket és menetrendet nem közöltek. A Tesco szakértői szerint Kína egy nagy, gyorsan fejlődő piac egyedülálló lehetőségét kínálja: a felvevőpiac jövőbeni méreteire mi sem jellemzőbb, mint az, hogy 2025-ig 221 kínai város lakossága haladja majd meg az egymilliót. Összehasonlításképp: jelenleg 35 európai város dicsekedhet csupán ezzel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >