A Tesco megnégyszerezné kínai bevételeit 5 év alatt
Öt év alatt megnégyszerezni készül kínai bevételeit a Tesco – közölte az MTI.
A bevételek felfuttatását 4 milliárd fontra (6,4 milliárd euró) a Tesco kínai üzletei számának megkétszerezésével – több mint 200 áruházra – tervezi elérni.
Elemzők állítják, hogy a kínai terjeszkedés a jövedelmezőséget és a nyereséget jelentősen emeli, bár erre vonatkozólag konkrét célkitűzéseket és menetrendet nem közöltek. A Tesco szakértői szerint Kína egy nagy, gyorsan fejlődő piac egyedülálló lehetőségét kínálja: a felvevőpiac jövőbeni méreteire mi sem jellemzőbb, mint az, hogy 2025-ig 221 kínai város lakossága haladja majd meg az egymilliót. Összehasonlításképp: jelenleg 35 európai város dicsekedhet csupán ezzel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >