A Tesco közel 40%-os növekedést lát az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránti keresletben
A Tescónál az elmúlt két évben közel 40%-kal nőtt a kereslet az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránt.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi lánca a kategóriában olyan márkákat vezetett be, mint a Lucky Saint, az Athletic Brewing és a Days 0%.
A Tesco úgy véli, hogy bár a száraz január hozzájárult a növekedéshez, a karácsonyi héten soha nem látott mértékű keresletet regisztrált a mentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránt – az eladások 43%-kal nőttek az előző évhez képest.
A szupermarketóriás új vásárlási szokások kialakulásáról is hírt adott: az alkoholmentes, vagy alacsony alkoholtartalmú sört fogyasztók nagyobb kiszerelésű termékeket kezdtek vásárolni, ami a kategóriában hozzáférhető minőségbe vetett bizalom növekedésének eredménye.
„Az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránti érdeklődés olyan erős, hogy az elmúlt években megjelentek az erre szakosodott sörfőzők, ami a vásárlók számára nagyobb választékot eredményezett” – mondta Sam Harrop, a Tesco alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök beszerzője.
„Ez jelentős minőségi javulást hozott, mivel ezek a szakosodott sörfőzdék sokkal jobb alapanyagokat és eljárásokat alkalmaznak, hogy testes, autentikus ízű, alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket hozzanak létre.
„E piac sikere jól mutatja, hogy az egészségesebb söröket kereső fogyasztók egyre növekvő számban hajlandók alkoholmentes, illetve alacsony alkoholtartalmú sört vásárolni, feltéve, hogy azok minősége megfelelő.”
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még egyszerűbb lett bekerülni a 110 milliós álomlakás lehetséges nyertesei közé
Jelentősen bővülhet a Játékoskártya – lakásnyeremény játék heti nyerteseinek és…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >K&H: célba veszik a lakáspiacot a harmincasok
A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék…
Tovább olvasom >