A Tesco közel 40%-os növekedést lát az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránti keresletben
A Tescónál az elmúlt két évben közel 40%-kal nőtt a kereslet az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránt.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi lánca a kategóriában olyan márkákat vezetett be, mint a Lucky Saint, az Athletic Brewing és a Days 0%.
A Tesco úgy véli, hogy bár a száraz január hozzájárult a növekedéshez, a karácsonyi héten soha nem látott mértékű keresletet regisztrált a mentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránt – az eladások 43%-kal nőttek az előző évhez képest.
A szupermarketóriás új vásárlási szokások kialakulásáról is hírt adott: az alkoholmentes, vagy alacsony alkoholtartalmú sört fogyasztók nagyobb kiszerelésű termékeket kezdtek vásárolni, ami a kategóriában hozzáférhető minőségbe vetett bizalom növekedésének eredménye.
„Az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök iránti érdeklődés olyan erős, hogy az elmúlt években megjelentek az erre szakosodott sörfőzők, ami a vásárlók számára nagyobb választékot eredményezett” – mondta Sam Harrop, a Tesco alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sörök beszerzője.
„Ez jelentős minőségi javulást hozott, mivel ezek a szakosodott sörfőzdék sokkal jobb alapanyagokat és eljárásokat alkalmaznak, hogy testes, autentikus ízű, alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket hozzanak létre.
„E piac sikere jól mutatja, hogy az egészségesebb söröket kereső fogyasztók egyre növekvő számban hajlandók alkoholmentes, illetve alacsony alkoholtartalmú sört vásárolni, feltéve, hogy azok minősége megfelelő.”
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >