A Tesco Jack’s termékeivel száll versenybe a diszkontokkal

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 06. 24. 20:57

A Tesco szupermarketjeiben is árusítani kezdte a Jack’s termékeket, így kívánva felvenni a versenyt az Aldival és a Lidllel.

 

A Jack’s márka alatt mintegy 1800 belépő szintű terméket állítanak elő a beszállítók. Egyes, a Tesco diszkont vállalkozásának nevét viselő termékeket május 27-től kezdődően 850 Tesco áruház is készleten tart. Az árucikkek között van almalé, narancslé, ásványvíz, diétás limonádé, valamint sós ropi.

A kezdeményezést megelőzte egy másik akció, amelynek során a fennállásának idén 100. évfordulóját ünneplő Tesco márkás és saját márkás termékek árait csökkentette, a Clubcard tulajdonosoknak pedig egyes termékekből 50 százalék kedvezményt kínált.

Kapcsolódó cikkeink