A Tesco Jack’s termékeivel száll versenybe a diszkontokkal
A Tesco szupermarketjeiben is árusítani kezdte a Jack’s termékeket, így kívánva felvenni a versenyt az Aldival és a Lidllel.
A Jack’s márka alatt mintegy 1800 belépő szintű terméket állítanak elő a beszállítók. Egyes, a Tesco diszkont vállalkozásának nevét viselő termékeket május 27-től kezdődően 850 Tesco áruház is készleten tart. Az árucikkek között van almalé, narancslé, ásványvíz, diétás limonádé, valamint sós ropi.
A kezdeményezést megelőzte egy másik akció, amelynek során a fennállásának idén 100. évfordulóját ünneplő Tesco márkás és saját márkás termékek árait csökkentette, a Clubcard tulajdonosoknak pedig egyes termékekből 50 százalék kedvezményt kínált.
Kapcsolódó cikkeink
Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Számottevő terjeszkedésre készül az Aldi az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Tesco élelmiszermentő hősei 73%-kal csökkentették a vállalat élelmiszer-hulladékát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdte működését a DSV környezetbarát szigetszentmiklósi raktára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >