A Tesco Jack’s termékeivel száll versenybe a diszkontokkal
A Tesco szupermarketjeiben is árusítani kezdte a Jack’s termékeket, így kívánva felvenni a versenyt az Aldival és a Lidllel.
A Jack’s márka alatt mintegy 1800 belépő szintű terméket állítanak elő a beszállítók. Egyes, a Tesco diszkont vállalkozásának nevét viselő termékeket május 27-től kezdődően 850 Tesco áruház is készleten tart. Az árucikkek között van almalé, narancslé, ásványvíz, diétás limonádé, valamint sós ropi.
A kezdeményezést megelőzte egy másik akció, amelynek során a fennállásának idén 100. évfordulóját ünneplő Tesco márkás és saját márkás termékek árait csökkentette, a Clubcard tulajdonosoknak pedig egyes termékekből 50 százalék kedvezményt kínált.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >