A Tesco Jack’s termékeivel száll versenybe a diszkontokkal
A Tesco szupermarketjeiben is árusítani kezdte a Jack’s termékeket, így kívánva felvenni a versenyt az Aldival és a Lidllel.
A Jack’s márka alatt mintegy 1800 belépő szintű terméket állítanak elő a beszállítók. Egyes, a Tesco diszkont vállalkozásának nevét viselő termékeket május 27-től kezdődően 850 Tesco áruház is készleten tart. Az árucikkek között van almalé, narancslé, ásványvíz, diétás limonádé, valamint sós ropi.
A kezdeményezést megelőzte egy másik akció, amelynek során a fennállásának idén 100. évfordulóját ünneplő Tesco márkás és saját márkás termékek árait csökkentette, a Clubcard tulajdonosoknak pedig egyes termékekből 50 százalék kedvezményt kínált.
Kapcsolódó cikkeink
Visszaeső export, csökkenő árak a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kuponháború a nyugdíjas-utalványok körül: Lidl és Aldi is extra kedvezményt kínál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A bankszektor történelmi fordulóponthoz érkezett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >