A Tesco is csatlakozott a Föld Órája akcióhoz
2009. március 28-án félórára elsötétül az áruházlánc Fogarasi úti, az Aréna Plázában található és budaörsi hipermarketjeinek frontvilágítása.
A Föld Órája kezdeményezés 2007-ben Ausztráliából,
Sydney-ből indult, akkor 2,2 millió üzleti vállalkozás és család gondolta úgy,
hogy egy órára lekapcsolja a világítást. A mozgalom – melynek legfőbb célja a
természet megóvása és bolygónk jövőjének biztosítása-, nemzetközivé nőtte ki
magát az elmúlt években, a támogatók száma napról-napra növekszik.
„A Tesco-Global
Áruházak Zrt. felelős vállalatként számos lépést tesz a környezeti terhelés
csökkentése érdekében; kezdve a környezetbarát építési-kivitelezési
technológiák alkalmazásán, túl a szelektív hulladékgyűjtésen és visszaváltáson,
egészen a környezetbarát bevásárló táskák bevezetéséig. A Föld Órája akcióhoz
való csatlakozásunkkal szeretnénk felhívni vásárlóink és a gazdasági élet
valamennyi szereplőjének figyelmét az egyéni felelősségvállalás fontosságára”,
mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >