A Tesco is csatlakozott a Föld Órája akcióhoz
2009. március 28-án félórára elsötétül az áruházlánc Fogarasi úti, az Aréna Plázában található és budaörsi hipermarketjeinek frontvilágítása.
A Föld Órája kezdeményezés 2007-ben Ausztráliából,
Sydney-ből indult, akkor 2,2 millió üzleti vállalkozás és család gondolta úgy,
hogy egy órára lekapcsolja a világítást. A mozgalom – melynek legfőbb célja a
természet megóvása és bolygónk jövőjének biztosítása-, nemzetközivé nőtte ki
magát az elmúlt években, a támogatók száma napról-napra növekszik.
„A Tesco-Global
Áruházak Zrt. felelős vállalatként számos lépést tesz a környezeti terhelés
csökkentése érdekében; kezdve a környezetbarát építési-kivitelezési
technológiák alkalmazásán, túl a szelektív hulladékgyűjtésen és visszaváltáson,
egészen a környezetbarát bevásárló táskák bevezetéséig. A Föld Órája akcióhoz
való csatlakozásunkkal szeretnénk felhívni vásárlóink és a gazdasági élet
valamennyi szereplőjének figyelmét az egyéni felelősségvállalás fontosságára”,
mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Stabil növekedéssel és zöld beruházásokkal zárta 2024-et a Vajda-Papír
Újabb eredményes évet zárt 2024-ben a Vajda-Papír Cégcsoport, Magyarország piacvezető…
Tovább olvasom >A Balaton felé több új településen és Kecskemét körzetében is elindította szolgáltatását a Kifli.hu
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-,…
Tovább olvasom >