A Tesco és vásárlói idén is együtt támogatják a mellrák elleni küzdelmet
Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2023 októberében is jótékonysági akciót indított az emlőrák elleni küzdelem támogatására. A Go Pink címkével jelölt termékek vásárlásával az áruházlánc vásárlói 5 forinttal segítik a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati és Onkológiai Klinikáját és a betegek gyógyulását. A Tesco pedig 2 millió forinttal egészíti ki az összegyűlt összeget. A vállalat emellett egész hónapban változatos programokat és szolgáltatásokat kínál munkatársainak az egészséghez kapcsolódóan.
Október már hosszú ideje minden évben az emlőrákos megbetegedésekre, illetve azok megelőzésére figyelmet irányító nemzetközi kampány időszaka, melyet rózsaszín szalag szimbolizál. A világszerte leggyakrabban előforduló új daganatos esetek között a mellrák ma vezető szerepet tölt be. Magyarországon pedig évente kb. 8 ezer új emlőrákot diagnosztizálnak, és évente átlagosan 2 ezren halnak meg a betegség következtében. A mellrák elleni küzdelem legfontosabb eszköze a rendszeres szűrővizsgálat, hiszen az időben felismert betegség nagyobb eséllyel gyógyítható, és a szövődmények megelőzhetők.
„A Tescónál kiemelt figyelmet szentelünk kollégáink egészségének megőrzésére és fejlesztésére többek között az évente megrendezett egészséghónapunk keretében. Munkatársaink 68 százaléka nő, ezért idén októberben is külön programokat és szolgáltatásokat szentelünk a női egészségnek, például ingyenes mammográfiai vizsgálatot biztosítunk 40 év feletti kolléganőinknek. Szeretnénk ugyanakkor még szélesebb körben felhívni a figyelmet a megelőzésre és támogatni az emlőrákban érintetteket, így a korábbi évekhez hasonlóan idén is elindítottuk jótékonysági akciónkat, melynek során október 1. és 31. között vásárlóink a Go Pink címkével jelölt termékeink megvásárlásával 5 forinttal támogatják a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati és Onkológiai Klinikáját, illetve az intézmény betegeinek gyógyulását. A kampány végén összegyűlt összeget pedig a Tesco 2 millió forinttal egészíti ki”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője.
A tavalyi Go Pink kezdeményezés során a Tesco és vásárlói több mint 5 millió forinttal támogattak egy kórházat a mellrák gyógyításához szükséges eszközök beszerzésében. Az áruházlánc bízik benne, hogy idén is hasonló eredményt érnek el az akcióval, amelyben az alábbi termékek vesznek részt:
- · Tesco csomagolt csiperkegomba
- · Grill Master ördögszekérgomba
- · Tesco finest szentesi paprika
- · Tesco finest delisher eperparadicsom
- · Fürtös bébiszilva-paradicsom
- · Eisberg Pink Mix saláta
- · Rózsacsokor
- · Ceres Slim toast kenyér
- · Pantastico! hamburgerzsemle
- · Mini töltött fánk
- · Riska UHT tej
- · Gemma di Mare Himalája só
- · XIXO dobozos Ice Tea
- · Nivea micellás arctisztítókendő
- · Gliss hajpakolás
- · Regina háztartási papírtörlő
- · Regina Maxi Rolls toalettpapír
- · Perwoll mosószer
- · Lovela Baby hipoallergén mosószer
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >