A Tesco és a Nestlé újra összefognak a pazarlás és a nélkülözés ellen
Szeptember 30-tól október 13-ig ismét közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy százalékával támogatja az Élelmiszerbank tevékenységét, az összeget pedig a Tesco megduplázza. A szervezet a befolyt összeget elsősorban logisztikára költi, azaz mentett élelmiszerekből összeállított csomagokat juttat el a rászorulókhoz.

Nem csak adakozás, környezetvédelem is
Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vesz, így a vásárlók az ország minden területéről támogathatják az Élelmiszerbank élelmiszermentő munkáját a kampányban résztvevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával. Az akcióban részt vevő márkák és árucikkek teljes listája a Nestlé Hungária weboldalán érhető el. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, mentett élelmiszerekből összeállított élelmiszercsomagot juttat el azok számára, akik igazán rászorulnak a segítségre.
„A Nestlével és a Tescóval folyamatosan partnerségben állunk, évek óta támogatják munkánkat a mostanihoz hasonló akciókkal. A tavaly szervezett támogatói promócióval 11 millió forinttal járultak hozzá a rászoruló családok élelmezéséhez, akiknek így közel 120 000 élelmiszercsomagot tudtunk elszállítani. Sokat jelent számunkra, hogy vállalati partnereinkkel együttműködve még hatékonyabban végezhetjük munkánkat, és így nemcsak a nehéz helyzetben lévőkön segíthetünk közösen, hanem egyre kevesebb élelmiszer is jut a megsemmisítés sorsára. Bízom abban, hogy az október eleji időszakban minél több vásárló is hozzájárul majd ehhez”
– mondta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.
Az Élelmiszerbank a kereskedőktől, termelőktől és gyártóktól gyűjti össze a feleslegessé vált, sérült csomagolású, lejárati időhöz közelítő, azaz eladásra már nem, de fogyasztásra még alkalmas élelmiszereket, és gondoskodik arról, hogy ezek eljussanak a rászorulókhoz. A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Közel 200 Tesco áruházból jelenleg több mint 180-ban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak az elmúlt évben 3744 tonna élelmiszer-felesleget juttattak el helyi karitatív szervezeteknek, ami több, mint 9,3 millió adag ételt jelent a nélkülözőknek.
Kapcsolódó cikkeink
Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >