A Tesco csökkenti lengyelországi hipermarketeinek méretét
Médiahírek szerint a Tesco Lengyelországban hipermarketeinek kompakttá történő átméretezését tervezi feltehetően a kisebb formátumú üzletek kiemelkedően jó szereplése miatt.
A vállalat szerint a kis formátumok sikere egyértelműen azt bizonyítja, hogy a lengyel fogyasztók vásárlási szokásai változóban vannak.
Az átépítés még augusztusban megkezdődik, amivel egyidejűleg cél a szortiment egyszerűsítése, valamint a vásárlás megkönnyítése is a fogyasztók számára.
Az átépítések mellett a Tesco Poland bejelentette azt is, hogy nyolc hipermarketének értékesítése is a lezárási szakaszba ért.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >