A Tesco csökkenti lengyelországi hipermarketeinek méretét
Médiahírek szerint a Tesco Lengyelországban hipermarketeinek kompakttá történő átméretezését tervezi feltehetően a kisebb formátumú üzletek kiemelkedően jó szereplése miatt.
A vállalat szerint a kis formátumok sikere egyértelműen azt bizonyítja, hogy a lengyel fogyasztók vásárlási szokásai változóban vannak.
Az átépítés még augusztusban megkezdődik, amivel egyidejűleg cél a szortiment egyszerűsítése, valamint a vásárlás megkönnyítése is a fogyasztók számára.
Az átépítések mellett a Tesco Poland bejelentette azt is, hogy nyolc hipermarketének értékesítése is a lezárási szakaszba ért.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >