A Tesco csökkenti lengyelországi hipermarketeinek méretét
Médiahírek szerint a Tesco Lengyelországban hipermarketeinek kompakttá történő átméretezését tervezi feltehetően a kisebb formátumú üzletek kiemelkedően jó szereplése miatt.
A vállalat szerint a kis formátumok sikere egyértelműen azt bizonyítja, hogy a lengyel fogyasztók vásárlási szokásai változóban vannak.
Az átépítés még augusztusban megkezdődik, amivel egyidejűleg cél a szortiment egyszerűsítése, valamint a vásárlás megkönnyítése is a fogyasztók számára.
Az átépítések mellett a Tesco Poland bejelentette azt is, hogy nyolc hipermarketének értékesítése is a lezárási szakaszba ért.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >