A Tesco belép az e-könyvek piacára
A Tesco 7,2 millió dollárért megvásárolt egy e-könyv-terjesztő céget Nagy-Britanniában, ezzel a kiskereskedelmi cég is belépett az e-könyv-piacra. A Mobcastnak 130 ezer darabos katalógusa van.
A vétellel az volt a cég célja, hogy saját digitális könyvesboltja legyen, amely magába foglalja a könyvek felhőben való tárolását is a felhasználók számára. A Tesco már most a legnagyobb könyvterjesztő Nagy-Britanniában a hagyományos könyvek piacán. A Mobcast 2007-ben lépett a piacra, valamennyi főbb platformra kínál könyveket.
Nem ez az első lépése Tescónak a digitális világba, tavaly film- és tévéstreaming szolgáltatót vásárolt, idén pedig egy internetrádiót vett meg. Michael Comish, a Tesco Digital Entertainment vezérigazgatója azzal magyarázza a befektetéseket, hogy a vásárlókat minél szélesebb digitális választékkal szeretnék kiszolgálni.
Arról nem beszélt a Tesco, hogy a Mobcast katalógusát feltöltik-e a meglévő könyvek közé, illetve hogy a platformot használják-e másra is könyveken kívül. Az is elképzelhető, hogy a Tescóban árusított termékekre feltelepítik az alkalmazást, így a vásárlók akár azonnal vásárolhatnak könyveket. (Index)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >