A Tesco belép az e-könyvek piacára
A Tesco 7,2 millió dollárért megvásárolt egy e-könyv-terjesztő céget Nagy-Britanniában, ezzel a kiskereskedelmi cég is belépett az e-könyv-piacra. A Mobcastnak 130 ezer darabos katalógusa van.
A vétellel az volt a cég célja, hogy saját digitális könyvesboltja legyen, amely magába foglalja a könyvek felhőben való tárolását is a felhasználók számára. A Tesco már most a legnagyobb könyvterjesztő Nagy-Britanniában a hagyományos könyvek piacán. A Mobcast 2007-ben lépett a piacra, valamennyi főbb platformra kínál könyveket.
Nem ez az első lépése Tescónak a digitális világba, tavaly film- és tévéstreaming szolgáltatót vásárolt, idén pedig egy internetrádiót vett meg. Michael Comish, a Tesco Digital Entertainment vezérigazgatója azzal magyarázza a befektetéseket, hogy a vásárlókat minél szélesebb digitális választékkal szeretnék kiszolgálni.
Arról nem beszélt a Tesco, hogy a Mobcast katalógusát feltöltik-e a meglévő könyvek közé, illetve hogy a platformot használják-e másra is könyveken kívül. Az is elképzelhető, hogy a Tescóban árusított termékekre feltelepítik az alkalmazást, így a vásárlók akár azonnal vásárolhatnak könyveket. (Index)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >