A Tesco belép az e-könyvek piacára
A Tesco 7,2 millió dollárért megvásárolt egy e-könyv-terjesztő céget Nagy-Britanniában, ezzel a kiskereskedelmi cég is belépett az e-könyv-piacra. A Mobcastnak 130 ezer darabos katalógusa van.
A vétellel az volt a cég célja, hogy saját digitális könyvesboltja legyen, amely magába foglalja a könyvek felhőben való tárolását is a felhasználók számára. A Tesco már most a legnagyobb könyvterjesztő Nagy-Britanniában a hagyományos könyvek piacán. A Mobcast 2007-ben lépett a piacra, valamennyi főbb platformra kínál könyveket.
Nem ez az első lépése Tescónak a digitális világba, tavaly film- és tévéstreaming szolgáltatót vásárolt, idén pedig egy internetrádiót vett meg. Michael Comish, a Tesco Digital Entertainment vezérigazgatója azzal magyarázza a befektetéseket, hogy a vásárlókat minél szélesebb digitális választékkal szeretnék kiszolgálni.
Arról nem beszélt a Tesco, hogy a Mobcast katalógusát feltöltik-e a meglévő könyvek közé, illetve hogy a platformot használják-e másra is könyveken kívül. Az is elképzelhető, hogy a Tescóban árusított termékekre feltelepítik az alkalmazást, így a vásárlók akár azonnal vásárolhatnak könyveket. (Index)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >