A Tesco a legnépszerűbb munkahely az angol munkavállalók körében
Egy új tanulmány szerint a Tesco a legnépszerűbb vállalat a munkaerőpiacon: a School of Marketing marketing képzőközpont által végzett kutatás elemezte a Google-on az állásokra és karrierre vonatkozó legnépszerűbb kereséseket, amelyből kiderült, hogy a szupermarketek uralják a listát, az első tíz helyből hetet elfoglalva. A legnépszerűbb kiskereskedőnek a Tesco bizonyult, az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketje havonta átlagosan több mint 362 000 keresést kap állásajánlatokra.

Az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketje havonta átlagosan több mint 362 000 keresést kap állásajánlatokra
Ami a konkrét Google-kereséseket illeti, havonta átlagosan 232 000 keresés érkezik a „Tesco állások” és 130 000 a „Tesco karrier” keresésekre. Az Asda a második legnépszerűbb szupermarket, havonta 138 000 keresés érkezik az állásajánlatokra, köszönhetően az „Asda állásajánlatok” több mint 114 000 keresésnek és az „Asda karrier” havi 24 000 keresésnek. A Sainsbury’s követte az Asda-t, havi 111 000 kereséssel a „Sainsbury’s jobs” és havi 17 000 kereséssel a „Sainsbury’s careers” kifejezésre, összesen 128 000 kereséssel havonta. Szorosan a Morrisons (80 300), a Waitrose (68 400), a Lidl (62 000) és az Aldi (60 000) következett a havi keresések tekintetében.
„Egyértelmű, hogy a magánszektorbeli álláspiac iránt most hol van az érdeklődés, és ez a szupermarketek. Ráadásul egyes szupermarketek sokkal népszerűbbek az álláslehetőségek szempontjából, mint mások” – mondta Ritchie Mehta, a School of Marketing vezérigazgatója. „Mivel a nagy márkák sokaknak az első helyen szerepelnek, amikor álláskeresésbe kezdenek, a kisebb vállalkozásoknak keményebben kell dolgozniuk, hogy képzett munkavállalókat találjanak és vonzzanak.
Hozzátette:
„Ennek egyik rendkívül hatékony módja, ha kihasználják az olyan kezdeményezéseket, mint a tanulószerződéses gyakorlati képzés (Apprenticeship Levy), hogy új munkatársakat vegyenek fel, vagy a jelenlegieket digitális és adatvezérelt programokban képezzék, a képzési költségek túlnyomó többségét pedig az illeték fedezi. A tanulószerződéses gyakorlati képzésre vonatkozó program a leghatékonyabb módszer.”
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >