A Tesco a legnépszerűbb munkahely az angol munkavállalók körében
Egy új tanulmány szerint a Tesco a legnépszerűbb vállalat a munkaerőpiacon: a School of Marketing marketing képzőközpont által végzett kutatás elemezte a Google-on az állásokra és karrierre vonatkozó legnépszerűbb kereséseket, amelyből kiderült, hogy a szupermarketek uralják a listát, az első tíz helyből hetet elfoglalva. A legnépszerűbb kiskereskedőnek a Tesco bizonyult, az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketje havonta átlagosan több mint 362 000 keresést kap állásajánlatokra.
Ami a konkrét Google-kereséseket illeti, havonta átlagosan 232 000 keresés érkezik a „Tesco állások” és 130 000 a „Tesco karrier” keresésekre. Az Asda a második legnépszerűbb szupermarket, havonta 138 000 keresés érkezik az állásajánlatokra, köszönhetően az „Asda állásajánlatok” több mint 114 000 keresésnek és az „Asda karrier” havi 24 000 keresésnek. A Sainsbury’s követte az Asda-t, havi 111 000 kereséssel a „Sainsbury’s jobs” és havi 17 000 kereséssel a „Sainsbury’s careers” kifejezésre, összesen 128 000 kereséssel havonta. Szorosan a Morrisons (80 300), a Waitrose (68 400), a Lidl (62 000) és az Aldi (60 000) következett a havi keresések tekintetében.
„Egyértelmű, hogy a magánszektorbeli álláspiac iránt most hol van az érdeklődés, és ez a szupermarketek. Ráadásul egyes szupermarketek sokkal népszerűbbek az álláslehetőségek szempontjából, mint mások” – mondta Ritchie Mehta, a School of Marketing vezérigazgatója. „Mivel a nagy márkák sokaknak az első helyen szerepelnek, amikor álláskeresésbe kezdenek, a kisebb vállalkozásoknak keményebben kell dolgozniuk, hogy képzett munkavállalókat találjanak és vonzzanak.
Hozzátette:
„Ennek egyik rendkívül hatékony módja, ha kihasználják az olyan kezdeményezéseket, mint a tanulószerződéses gyakorlati képzés (Apprenticeship Levy), hogy új munkatársakat vegyenek fel, vagy a jelenlegieket digitális és adatvezérelt programokban képezzék, a képzési költségek túlnyomó többségét pedig az illeték fedezi. A tanulószerződéses gyakorlati képzésre vonatkozó program a leghatékonyabb módszer.”
Kapcsolódó cikkeink
Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >