A Tesco a legnépszerűbb munkahely az angol munkavállalók körében
Egy új tanulmány szerint a Tesco a legnépszerűbb vállalat a munkaerőpiacon: a School of Marketing marketing képzőközpont által végzett kutatás elemezte a Google-on az állásokra és karrierre vonatkozó legnépszerűbb kereséseket, amelyből kiderült, hogy a szupermarketek uralják a listát, az első tíz helyből hetet elfoglalva. A legnépszerűbb kiskereskedőnek a Tesco bizonyult, az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketje havonta átlagosan több mint 362 000 keresést kap állásajánlatokra.
Ami a konkrét Google-kereséseket illeti, havonta átlagosan 232 000 keresés érkezik a „Tesco állások” és 130 000 a „Tesco karrier” keresésekre. Az Asda a második legnépszerűbb szupermarket, havonta 138 000 keresés érkezik az állásajánlatokra, köszönhetően az „Asda állásajánlatok” több mint 114 000 keresésnek és az „Asda karrier” havi 24 000 keresésnek. A Sainsbury’s követte az Asda-t, havi 111 000 kereséssel a „Sainsbury’s jobs” és havi 17 000 kereséssel a „Sainsbury’s careers” kifejezésre, összesen 128 000 kereséssel havonta. Szorosan a Morrisons (80 300), a Waitrose (68 400), a Lidl (62 000) és az Aldi (60 000) következett a havi keresések tekintetében.
„Egyértelmű, hogy a magánszektorbeli álláspiac iránt most hol van az érdeklődés, és ez a szupermarketek. Ráadásul egyes szupermarketek sokkal népszerűbbek az álláslehetőségek szempontjából, mint mások” – mondta Ritchie Mehta, a School of Marketing vezérigazgatója. „Mivel a nagy márkák sokaknak az első helyen szerepelnek, amikor álláskeresésbe kezdenek, a kisebb vállalkozásoknak keményebben kell dolgozniuk, hogy képzett munkavállalókat találjanak és vonzzanak.
Hozzátette:
„Ennek egyik rendkívül hatékony módja, ha kihasználják az olyan kezdeményezéseket, mint a tanulószerződéses gyakorlati képzés (Apprenticeship Levy), hogy új munkatársakat vegyenek fel, vagy a jelenlegieket digitális és adatvezérelt programokban képezzék, a képzési költségek túlnyomó többségét pedig az illeték fedezi. A tanulószerződéses gyakorlati képzésre vonatkozó program a leghatékonyabb módszer.”
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >