A Tesco a legnépszerűbb
A brit cég vezeti a toplistát, 544 milliárd volt az éves bevétel. Második a CBA, harmadik helyen a Metspa – a Metro, a Spar, az Interspar és a Kaisers áruházak közös beszerzési társulása.
A Nielsen által végzett elemzés szerint egyre több a
valamely kereskedelmi lánchoz tartozó, nagy eladóterű, modern bolt. A hipermarketek
száma öt év alatt több mint duplájára nőtt, és tavaly év végén 109 működött
belőlük. Az év végén 464 egységet számláló diszkont hálózat hét százalékkal
haladja meg a tavalyelőttit, míg a 374 szupermarket hat százalék pluszt jelez
az előző évhez képest. Ugyanakkor közel 1200 kis bolt szűnt meg tavaly.
Az élelmiszer kiskereskedelmi forgalmából két bolttípus
növelte piaci részesedését a múlt évben. A diszkont 16-ról 18 százalékra, a
hazai tulajdonban lévő láncok pedig 29-ről 30-ra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >