A Tesco a legnépszerűbb
A brit cég vezeti a toplistát, 544 milliárd volt az éves bevétel. Második a CBA, harmadik helyen a Metspa – a Metro, a Spar, az Interspar és a Kaisers áruházak közös beszerzési társulása.
A Nielsen által végzett elemzés szerint egyre több a
valamely kereskedelmi lánchoz tartozó, nagy eladóterű, modern bolt. A hipermarketek
száma öt év alatt több mint duplájára nőtt, és tavaly év végén 109 működött
belőlük. Az év végén 464 egységet számláló diszkont hálózat hét százalékkal
haladja meg a tavalyelőttit, míg a 374 szupermarket hat százalék pluszt jelez
az előző évhez képest. Ugyanakkor közel 1200 kis bolt szűnt meg tavaly.
Az élelmiszer kiskereskedelmi forgalmából két bolttípus
növelte piaci részesedését a múlt évben. A diszkont 16-ról 18 százalékra, a
hazai tulajdonban lévő láncok pedig 29-ről 30-ra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >