A Tesco a legnépszerűbb
A brit cég vezeti a toplistát, 544 milliárd volt az éves bevétel. Második a CBA, harmadik helyen a Metspa – a Metro, a Spar, az Interspar és a Kaisers áruházak közös beszerzési társulása.
A Nielsen által végzett elemzés szerint egyre több a
valamely kereskedelmi lánchoz tartozó, nagy eladóterű, modern bolt. A hipermarketek
száma öt év alatt több mint duplájára nőtt, és tavaly év végén 109 működött
belőlük. Az év végén 464 egységet számláló diszkont hálózat hét százalékkal
haladja meg a tavalyelőttit, míg a 374 szupermarket hat százalék pluszt jelez
az előző évhez képest. Ugyanakkor közel 1200 kis bolt szűnt meg tavaly.
Az élelmiszer kiskereskedelmi forgalmából két bolttípus
növelte piaci részesedését a múlt évben. A diszkont 16-ról 18 százalékra, a
hazai tulajdonban lévő láncok pedig 29-ről 30-ra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >