A Tesco a lakberendezési piacot célozza
A lakberendezési piacot – legalábbis annak egy részét – is meghódítaná Magyarországon a Tesco. Az áruházlánc látva a piacban rejlő lehetőségeket újabb termékvonallal bővíti az F&F divatmárka alatt futó kínálatát. Bár kétségtelen, hogy hazánkban is nagy népszerűségnek örvend a lakberendezés, azonban nagy kérdés, hogy mennyire tudja, vagy mennyire akarja felvenni a versenyt a Tesco az olyan nagy láncokkal, mint az IKEA, vagy a KIKA.
Új termékvonallal bővíti kínálatát a hazánkban már néhány éve jelen lévő F&F divatmárka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Az áruházlánc vélhetően jó piaci potenciált lát a különböző lakberendezési termékekben, így az F&F HOME fantázianév alatt mindenféle otthonszépítő kellékeket hoznak forgalomba. A választék elsősorban lakberendezési kiegészítőket foglal magába, így a bútorok nem szerepelnek a palettán. Ugyanakkor a különböző ágyneműk, párnák, képkeretek, étkészletek, lámpák és fürdőszobai kellékek jelentős választéka megtalálható a kínálatban.
A lakberendezési piacban valószínűleg vannak még lehetőségek, legalábbis ezt támasztják alá azok a felmérések, amelyek szerint a szórakozás és utazás után a lakással kapcsolatos vásárlások vannak az európaiak kiadásainak élen. A lakással kapcsolatos kiadások széles körben kedveltek Európában: a vizsgált országok szinte mindegyikében második helyen állnak az összevetésben. A közép-kelet-európai országok mindig is szívesen szánták kiadásaik jelentős részét lakberendezési cikkekre. Ezekben az országokban a középosztály a nyugati szintet megközelítő életmódot folytat: az otthon alapvető kényelme tapintható fokmerője ennek a törekvésnek – derül ki a Cetelem Körkép 2011 című európai felmérésből.
Ugyanakkor valószínűleg a Tesco belátható időn belül nem tudja és nem is akarja felvenni a versenyt a nagy lakberendezési áruházakkal, mint például az IKEA vagy a KIKA. Bár kétségtelen, hogy a hipermarketlánc egységei szerte Magyarországon megtalálhatóak, így a vásárlók széles körét érhetik el az új termékvonallal, azonban a jól bejáratott lakberendezési hálózatokkal aligha tudják felvenni a versenyt. A nagy lakberendezési láncok választéka ugyanis jóval szerteágazóbb, s kínálatukban ugyanúgy megtalálhatóak a megfizethető otthonszépítő kellékek, mint az F&F bővített termékpalettáján – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >