A Tesco a Biatorbágyi Innovatív Technikum és Gimnázium első stratégiai vállalati partnere
Az áruházlánc 2023-tól évi 10 millió forinttal járul hozzá az intézményben folyó innovatív oktatás megvalósításához négy éven keresztül, valamint szakmai képzést, gyakorlati helyeket és mentorprogramot biztosít az iskola logisztikus tanulói számára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/Kepernyofoto-2023-04-18-11.14.48.png)
Az innovációra nevelés a cél
A Tesco első stratégiai partnerként csatlakozik az Ökumenikus Segélyszervezet az Oktatásért Alapítvány által létrehozott Biatorbágyi Innovatív Technikum és Gimnáziumhoz (BIT). Az együttműködés keretében szakembereik részt vesznek a diákok elméleti és gyakorlati képzésében, valamint mentorprogramot kínálnak a legtehetségesebb tanulók számára. A vállalat így nagyban hozzájárul a diákok piacképes tudásának megalapozásához.
Április 14-én került sor első közös szakmai rendezvényükre, melyen a Tesco vezető vállalati szakemberei kalauzolták az iskola technikumi képzésben részt vevő tanulóit az áruházlánc budaörsi központjában. A program során a diákok betekintést kaptak a nagyvállalat belső működésébe, megismerték az áruházlánc egyes részlegeinek (logisztika, beszerzés, HR, marketing, értékesítés) napi munkáját. A szakmai napot előadások, workshopok és játékos feladatok színesítették.
„Stratégiai partnerségünk az Ökumenikus Segélyszervezettel több mint egy évtizede tart. Az ukrajnai menekülteket segítő közös munka még magasabb szintre emelte együttműködésünket, melyet most egy teljesen új területre terjesztünk ki. A Tesco Akadémia Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi gyakorlati képzőhelye, ahol évente több mint 1500 tanuló vesz részt a képzési programban. Elkötelezettek vagyunk, hogy mind számukra, mind a karrierjüket nálunk kezdő fiataloknak színvonalas oktatást biztosítsunk. Büszke vagyok arra, hogy szakértelmünket a BIT jövőre induló első logisztikus osztályának örökbefogadásával az utánpótlásnevelés egy újabb kezdeményezésében kamatoztathatjuk”
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója.
A Biatorbágyi Innovatív Technikum és Gimnáziumról
A Biatorbágyi Innovatív Technikum és Gimnázium (BIT) a jövőben 500 diák számára kínál piacképes szaktudást, valamint gimnáziumi képzést is nyújt. A 11 ezer négyzetméteres új középiskola zöldmezős beruházás során épül Biatorbágyon, átadása 2023 nyarán várható.
A BIT mind az oktatási környezet kialakításában, mind az oktatási módszertanban épít a legkorszerűbb nemzetközi és hazai tapasztalatokra. Az intézmény célja, hogy diákjai piacképes, a gazdasági szereplők elvárásai szerinti tudással, gyakorlati tapasztalattal felvértezve kerüljenek ki az iskolából. Ezért mind az elméleti, mind a gyakorlati képzésben meghatározó szerepet szán az intézménynek otthont adó, dinamikusan fejlődő gazdasági régió vállalatainak.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >