A termék, amelynek saját vendingautomatája van – A nap képe
Persze sokan – minimum rovatunk kedvelői – tudják, nem ez az egyetlen, de az ilyesmit marketing- és értékesítői szemmel is nagyon tudjuk értékelni. (Már persze a legalább ilyen jól sikerülteket!)
Kapcsolódó cikkeink
Nyári nosztalgia – A nap képe
Időszerű képsorozat: sörreklámok, amik között a legújabb is vagy 60…
Tovább olvasom >Lágy, kemény vagy tükörgyertya – A nap képe
A St. Louis-i (Missouri, USA) Collin Garrity Studio kézzel készült…
Tovább olvasom >Egy átlagszálloda luxusa – A nap képe
A japán hotelben választhat a vendég, milyen típusú párnát tart…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Nyári nosztalgia – A nap képe
Időszerű képsorozat: sörreklámok, amik között a legújabb is vagy 60…
Tovább olvasom >