A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát.
A Temu, mint a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalat része, bejelentette új stratégiáját, hogy az Amazont maga mögé utasítsa. Az Insider beszámolója szerint az online áruház mostantól bevon amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is piacterére.
Korábban a Temu egy „menedzselt piactér” modellt alkalmazott, ahol a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új megközelítésnek köszönhetően az amerikai eladók most már maguk intézhetik a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és „gyorsabb szállítást” ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia egyik előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű termékek kínálatának bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, melyben megtalálhatóak női és férfi ruházatok, háztartási és konyhai eszközök, játékok, szépség- és egészségügyi termékek, valamint kisállat-kellékek.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat az első helyen végzett a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált – tájékoztatott a The Wall Street Journal.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >