A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát.
A Temu, mint a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalat része, bejelentette új stratégiáját, hogy az Amazont maga mögé utasítsa. Az Insider beszámolója szerint az online áruház mostantól bevon amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is piacterére.
Korábban a Temu egy „menedzselt piactér” modellt alkalmazott, ahol a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új megközelítésnek köszönhetően az amerikai eladók most már maguk intézhetik a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és „gyorsabb szállítást” ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia egyik előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű termékek kínálatának bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, melyben megtalálhatóak női és férfi ruházatok, háztartási és konyhai eszközök, játékok, szépség- és egészségügyi termékek, valamint kisállat-kellékek.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat az első helyen végzett a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált – tájékoztatott a The Wall Street Journal.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu megállapodást írt alá az IACC-vel – közös fellépés a hamisítás ellen
A Temu, a globális online piactér szándéknyilatkozatot (MoU) írt alá…
Tovább olvasom >Árelőny nélkül mi lesz? Komoly bajban a Temu a vámháború árnyékában
Felére esett vissza az e-kereskedelmi szektor egyik leggyorsabban növekvő szereplőjének,…
Tovább olvasom >Így fékezné meg ez EU a Temut
Az Európai Bizottság új javaslata szerint 2025-től 2 eurós kezelési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >