A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát.
A Temu, mint a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalat része, bejelentette új stratégiáját, hogy az Amazont maga mögé utasítsa. Az Insider beszámolója szerint az online áruház mostantól bevon amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is piacterére.
Korábban a Temu egy „menedzselt piactér” modellt alkalmazott, ahol a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új megközelítésnek köszönhetően az amerikai eladók most már maguk intézhetik a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és „gyorsabb szállítást” ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia egyik előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű termékek kínálatának bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, melyben megtalálhatóak női és férfi ruházatok, háztartási és konyhai eszközök, játékok, szépség- és egészségügyi termékek, valamint kisállat-kellékek.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat az első helyen végzett a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált – tájékoztatott a The Wall Street Journal.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >