A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát.
A Temu, mint a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalat része, bejelentette új stratégiáját, hogy az Amazont maga mögé utasítsa. Az Insider beszámolója szerint az online áruház mostantól bevon amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is piacterére.
Korábban a Temu egy „menedzselt piactér” modellt alkalmazott, ahol a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új megközelítésnek köszönhetően az amerikai eladók most már maguk intézhetik a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és „gyorsabb szállítást” ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia egyik előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű termékek kínálatának bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, melyben megtalálhatóak női és férfi ruházatok, háztartási és konyhai eszközök, játékok, szépség- és egészségügyi termékek, valamint kisállat-kellékek.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat az első helyen végzett a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált – tájékoztatott a The Wall Street Journal.
Kapcsolódó cikkeink
Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Keurig Dr Pepper a holland JDE Peet’s új tulajdonosa
Az amerikai italóriás, a Keurig Dr Pepper kész a Nestlé…
Tovább olvasom >Csomagautomatákat telepít a Kaufland 40 németországi üzletében
Újabb lépést tett a vásárlói élmény javításában a német Kaufland:…
Tovább olvasom >Eladhatja a Coca-Cola a Costa Coffee-t
A Coca-Cola amerikai üdítőital-óriás fontolóra veszi a brit Costa Coffee…
Tovább olvasom >