A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát.
A Temu, mint a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalat része, bejelentette új stratégiáját, hogy az Amazont maga mögé utasítsa. Az Insider beszámolója szerint az online áruház mostantól bevon amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is piacterére.
Korábban a Temu egy „menedzselt piactér” modellt alkalmazott, ahol a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új megközelítésnek köszönhetően az amerikai eladók most már maguk intézhetik a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és „gyorsabb szállítást” ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia egyik előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű termékek kínálatának bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, melyben megtalálhatóak női és férfi ruházatok, háztartási és konyhai eszközök, játékok, szépség- és egészségügyi termékek, valamint kisállat-kellékek.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat az első helyen végzett a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált – tájékoztatott a The Wall Street Journal.
Kapcsolódó cikkeink
A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >