A téli sportok fenntarthatóságán dolgozik a Mastercard és a Nemzetközi Síszövetség
A fizetéstechnológiai cég segítségével teljesen készpénzmentessé válik a Hahnenkamm versenynek otthon adó Kitzbühel, és a szakértők szerint a következő öt évben számos síparadicsom követheti az osztrák város példáját.
A Mastercard ma bejelentette, hogy az idei Hahnenkamm versenyre már teljesen készpénzmentessé válik Kitzbühel városa és számos technológiai újítással is találkozhatnak az ide látogatók. A Mastercard és a LAKS Pay egy olyan hibrid prepaid kártyát bocsát ki, amelyet a kártyabirtokosok nem csak fizetésre, de a sípályákon, a sílifteken, a közösségi közlekedés során, sőt a hotelekben is használhatnak majd.
Az idei verseny kapcsán a Mastercard egy tanulmányt is készített Prof. Dr. Sascha L. Scmidt, a düsseldorfi WHU – Center for Sports and Management igazgatójának vezetésével és további 46 nemzetközi sí iparági szakértő bevonásával. A tanulmány alapján a technológiai fejlesztések kulcsszerepet töltenek be a téli sportok jövőjében, hiszen amellett, hogy növelik a versenyzők biztonságát és segítik a hatékonyabb felkészülésüket, hozzájárulnak a sípályák környezetének megóvásához.
„A Nemzetközi Síszövetség (FIS) és a teljes iparág számára nagyon fontos, hogy a téli sportok a technológiai fejlődés élvonalában maradjanak, hiszen elsődleges szempont, hogy a sportág szerelmesei minél több örömet találjanak a síelésben és minden mást, így a vásárlásaikat is a gyorsan és kényelmesen intézhessék. Ugyanakkor oda kell figyelnünk a fenntarthatóságra és a téli sportoknak otthont adó hegyek védelmére is. A FIS ezért is támogat olyan projekteket, mint a mesterséges hótermelés, vagy az alpesi elektromos járművek és a szén-dioxid-semleges üdülőhelyek fejlesztése. Úgy látjuk, hogy a technológiának ebben is megkerülhetetlen szerep jut majd.”
„A Hahnenkamm versenyek mindig is a csúcstechnológia élvonalát jelentették és az együttműködésünk során a Mastercard már a kezdetektől számos fejlesztéssel járult hozzá ahhoz, hogy az itt élők és a versenyre érkező turisták számára modern fizetési környezetet biztosítson.”- mondta Rose Beaumont, a Mastercard európai kommunikációs vezetője
A Mastercard január 22-én, 12 órakor #RaceToTheFuture címmel tartott beszélgetést a Hahnenkamm versenyek előtt. Ennek során Dr. Sascha L. Schmidt, a tanulmány szerzője bemutatja az eredményeket, majd egy kerekasztal beszélgetéssel folytatódik a program a korábbi alpesi sí bajnokok, Aksel Lund Svindal és Daron Rahlves, a paralimpiai biatlonista Verena Bentele, valamint a játék- és szimulációs programtervező Johanna Pirker részvételével. A beszélgetést Jeannette Liendo, a Mastercard európai marketing igazgatója vezeti majd.
Kapcsolódó cikkeink
A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy használatára május 29-ig lehet pályázni!
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több,…
Tovább olvasom >Nagy Márton szerint az árrésstop hatására átlagosan 16 százalékkal csökkent az érintett élelmiszerek ára
Az árrésstop 30 termékkategória mintegy 1000 termékét érinti, a hétfő…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: már a hétfői ellenőrzések igazolják, hogy a kereskedők elkezdték csökkenti az árakat
A kormány mindent megtesz a családok, idősek anyagi biztonságáért, védelméért,…
Tovább olvasom >