A téli sportok fenntarthatóságán dolgozik a Mastercard és a Nemzetközi Síszövetség
A fizetéstechnológiai cég segítségével teljesen készpénzmentessé válik a Hahnenkamm versenynek otthon adó Kitzbühel, és a szakértők szerint a következő öt évben számos síparadicsom követheti az osztrák város példáját.
A Mastercard ma bejelentette, hogy az idei Hahnenkamm versenyre már teljesen készpénzmentessé válik Kitzbühel városa és számos technológiai újítással is találkozhatnak az ide látogatók. A Mastercard és a LAKS Pay egy olyan hibrid prepaid kártyát bocsát ki, amelyet a kártyabirtokosok nem csak fizetésre, de a sípályákon, a sílifteken, a közösségi közlekedés során, sőt a hotelekben is használhatnak majd.
Az idei verseny kapcsán a Mastercard egy tanulmányt is készített Prof. Dr. Sascha L. Scmidt, a düsseldorfi WHU – Center for Sports and Management igazgatójának vezetésével és további 46 nemzetközi sí iparági szakértő bevonásával. A tanulmány alapján a technológiai fejlesztések kulcsszerepet töltenek be a téli sportok jövőjében, hiszen amellett, hogy növelik a versenyzők biztonságát és segítik a hatékonyabb felkészülésüket, hozzájárulnak a sípályák környezetének megóvásához.
„A Nemzetközi Síszövetség (FIS) és a teljes iparág számára nagyon fontos, hogy a téli sportok a technológiai fejlődés élvonalában maradjanak, hiszen elsődleges szempont, hogy a sportág szerelmesei minél több örömet találjanak a síelésben és minden mást, így a vásárlásaikat is a gyorsan és kényelmesen intézhessék. Ugyanakkor oda kell figyelnünk a fenntarthatóságra és a téli sportoknak otthont adó hegyek védelmére is. A FIS ezért is támogat olyan projekteket, mint a mesterséges hótermelés, vagy az alpesi elektromos járművek és a szén-dioxid-semleges üdülőhelyek fejlesztése. Úgy látjuk, hogy a technológiának ebben is megkerülhetetlen szerep jut majd.”
„A Hahnenkamm versenyek mindig is a csúcstechnológia élvonalát jelentették és az együttműködésünk során a Mastercard már a kezdetektől számos fejlesztéssel járult hozzá ahhoz, hogy az itt élők és a versenyre érkező turisták számára modern fizetési környezetet biztosítson.”- mondta Rose Beaumont, a Mastercard európai kommunikációs vezetője
A Mastercard január 22-én, 12 órakor #RaceToTheFuture címmel tartott beszélgetést a Hahnenkamm versenyek előtt. Ennek során Dr. Sascha L. Schmidt, a tanulmány szerzője bemutatja az eredményeket, majd egy kerekasztal beszélgetéssel folytatódik a program a korábbi alpesi sí bajnokok, Aksel Lund Svindal és Daron Rahlves, a paralimpiai biatlonista Verena Bentele, valamint a játék- és szimulációs programtervező Johanna Pirker részvételével. A beszélgetést Jeannette Liendo, a Mastercard európai marketing igazgatója vezeti majd.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >