A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
Az „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” nem csupán egy szlogen, hanem olyan filozófia, amely sokak számára valós inspirációt jelenthet. Ezt mutatja be a Dreher legújabb, dokumentarista stílusú reklámfilmje.
A film főszereplője Trellay Levente – aki már az előző Dreher tv-reklámból is ismerős lehet –, az összművészeti bemutatótérként és urbánus találkahelyként is ismert Madách téri Telep Bár társalapítója. A szpot Levi és a belvárosi söröző történetét meséli el az ötlet megszületésétől a kivitelezésen át egészen a nyitásig, vagyis hogy miként lehet egy üres, látszólag fantázia nélküli helyiségből valami igazán értékeset alkotni, ha észrevesszük a benne rejlő lehetőséget.
„Az idei kommunikációnk célja, hogy egy hiteles történetet modern köntösben feldolgozva vigyük közelebb a márka üzenetét a fogyasztókhoz. Reklámfilmünk főszereplőjében egy olyan karaktert ismerhetünk meg, aki a való életben is megtestesíti a Dreher hitvallását: Levi bátor ötletek megvalósításával és új élményekkel teszi színesebbé a saját és a közösség életét is. A későbbiekben – a reklámfilm mellett – egyéb felületeken is ki fogjuk bontani Levente történetét” – fűzte hozzá Mocsári Judit, márkamenedzser.
A 30 másodperces imázsfilm megjelenése után, arra reflektálva, egy második szpot is készült: ez a márka új termékét, a felsőerjesztésű Dreher Pale Ale-t népszerűsíti. A könnyen iható, ale típusú sörkülönlegességet bemutató film szintén a Telep Bár sörözőben játszódik.
A filmkoncepció kidolgozásával és a kivitelezéssel a márka a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >