A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
Az „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” nem csupán egy szlogen, hanem olyan filozófia, amely sokak számára valós inspirációt jelenthet. Ezt mutatja be a Dreher legújabb, dokumentarista stílusú reklámfilmje.
A film főszereplője Trellay Levente – aki már az előző Dreher tv-reklámból is ismerős lehet –, az összművészeti bemutatótérként és urbánus találkahelyként is ismert Madách téri Telep Bár társalapítója. A szpot Levi és a belvárosi söröző történetét meséli el az ötlet megszületésétől a kivitelezésen át egészen a nyitásig, vagyis hogy miként lehet egy üres, látszólag fantázia nélküli helyiségből valami igazán értékeset alkotni, ha észrevesszük a benne rejlő lehetőséget.
„Az idei kommunikációnk célja, hogy egy hiteles történetet modern köntösben feldolgozva vigyük közelebb a márka üzenetét a fogyasztókhoz. Reklámfilmünk főszereplőjében egy olyan karaktert ismerhetünk meg, aki a való életben is megtestesíti a Dreher hitvallását: Levi bátor ötletek megvalósításával és új élményekkel teszi színesebbé a saját és a közösség életét is. A későbbiekben – a reklámfilm mellett – egyéb felületeken is ki fogjuk bontani Levente történetét” – fűzte hozzá Mocsári Judit, márkamenedzser.
A 30 másodperces imázsfilm megjelenése után, arra reflektálva, egy második szpot is készült: ez a márka új termékét, a felsőerjesztésű Dreher Pale Ale-t népszerűsíti. A könnyen iható, ale típusú sörkülönlegességet bemutató film szintén a Telep Bár sörözőben játszódik.
A filmkoncepció kidolgozásával és a kivitelezéssel a márka a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >