A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
Az „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” nem csupán egy szlogen, hanem olyan filozófia, amely sokak számára valós inspirációt jelenthet. Ezt mutatja be a Dreher legújabb, dokumentarista stílusú reklámfilmje.
A film főszereplője Trellay Levente – aki már az előző Dreher tv-reklámból is ismerős lehet –, az összművészeti bemutatótérként és urbánus találkahelyként is ismert Madách téri Telep Bár társalapítója. A szpot Levi és a belvárosi söröző történetét meséli el az ötlet megszületésétől a kivitelezésen át egészen a nyitásig, vagyis hogy miként lehet egy üres, látszólag fantázia nélküli helyiségből valami igazán értékeset alkotni, ha észrevesszük a benne rejlő lehetőséget.
„Az idei kommunikációnk célja, hogy egy hiteles történetet modern köntösben feldolgozva vigyük közelebb a márka üzenetét a fogyasztókhoz. Reklámfilmünk főszereplőjében egy olyan karaktert ismerhetünk meg, aki a való életben is megtestesíti a Dreher hitvallását: Levi bátor ötletek megvalósításával és új élményekkel teszi színesebbé a saját és a közösség életét is. A későbbiekben – a reklámfilm mellett – egyéb felületeken is ki fogjuk bontani Levente történetét” – fűzte hozzá Mocsári Judit, márkamenedzser.
A 30 másodperces imázsfilm megjelenése után, arra reflektálva, egy második szpot is készült: ez a márka új termékét, a felsőerjesztésű Dreher Pale Ale-t népszerűsíti. A könnyen iható, ale típusú sörkülönlegességet bemutató film szintén a Telep Bár sörözőben játszódik.
A filmkoncepció kidolgozásával és a kivitelezéssel a márka a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >