A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
Az „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” nem csupán egy szlogen, hanem olyan filozófia, amely sokak számára valós inspirációt jelenthet. Ezt mutatja be a Dreher legújabb, dokumentarista stílusú reklámfilmje.
A film főszereplője Trellay Levente – aki már az előző Dreher tv-reklámból is ismerős lehet –, az összművészeti bemutatótérként és urbánus találkahelyként is ismert Madách téri Telep Bár társalapítója. A szpot Levi és a belvárosi söröző történetét meséli el az ötlet megszületésétől a kivitelezésen át egészen a nyitásig, vagyis hogy miként lehet egy üres, látszólag fantázia nélküli helyiségből valami igazán értékeset alkotni, ha észrevesszük a benne rejlő lehetőséget.
„Az idei kommunikációnk célja, hogy egy hiteles történetet modern köntösben feldolgozva vigyük közelebb a márka üzenetét a fogyasztókhoz. Reklámfilmünk főszereplőjében egy olyan karaktert ismerhetünk meg, aki a való életben is megtestesíti a Dreher hitvallását: Levi bátor ötletek megvalósításával és új élményekkel teszi színesebbé a saját és a közösség életét is. A későbbiekben – a reklámfilm mellett – egyéb felületeken is ki fogjuk bontani Levente történetét” – fűzte hozzá Mocsári Judit, márkamenedzser.
A 30 másodperces imázsfilm megjelenése után, arra reflektálva, egy második szpot is készült: ez a márka új termékét, a felsőerjesztésű Dreher Pale Ale-t népszerűsíti. A könnyen iható, ale típusú sörkülönlegességet bemutató film szintén a Telep Bár sörözőben játszódik.
A filmkoncepció kidolgozásával és a kivitelezéssel a márka a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >