A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
Az „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” nem csupán egy szlogen, hanem olyan filozófia, amely sokak számára valós inspirációt jelenthet. Ezt mutatja be a Dreher legújabb, dokumentarista stílusú reklámfilmje.
A film főszereplője Trellay Levente – aki már az előző Dreher tv-reklámból is ismerős lehet –, az összművészeti bemutatótérként és urbánus találkahelyként is ismert Madách téri Telep Bár társalapítója. A szpot Levi és a belvárosi söröző történetét meséli el az ötlet megszületésétől a kivitelezésen át egészen a nyitásig, vagyis hogy miként lehet egy üres, látszólag fantázia nélküli helyiségből valami igazán értékeset alkotni, ha észrevesszük a benne rejlő lehetőséget.
„Az idei kommunikációnk célja, hogy egy hiteles történetet modern köntösben feldolgozva vigyük közelebb a márka üzenetét a fogyasztókhoz. Reklámfilmünk főszereplőjében egy olyan karaktert ismerhetünk meg, aki a való életben is megtestesíti a Dreher hitvallását: Levi bátor ötletek megvalósításával és új élményekkel teszi színesebbé a saját és a közösség életét is. A későbbiekben – a reklámfilm mellett – egyéb felületeken is ki fogjuk bontani Levente történetét” – fűzte hozzá Mocsári Judit, márkamenedzser.
A 30 másodperces imázsfilm megjelenése után, arra reflektálva, egy második szpot is készült: ez a márka új termékét, a felsőerjesztésű Dreher Pale Ale-t népszerűsíti. A könnyen iható, ale típusú sörkülönlegességet bemutató film szintén a Telep Bár sörözőben játszódik.
A filmkoncepció kidolgozásával és a kivitelezéssel a márka a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >