A tej minden jóban benne van
Kampányt indított „A tej minden jóban benne van” címmel október elsejével a Tej Terméktanács a hazai tej és tejipari termékek vásárlásáért. Az Agrármarketing Centrum támogatásával működő iskolai edukációs program keretében idén 30 intézménybe jut el a kiállítás, mely iskolai rajzversennyel is színesebbé vált.
A kampány fő célja felhívni a fogyasztók figyelmét, hogy a külföldről beáramló tej és tejtermékek helyett inkább a friss, hazai tejet és tejterméket fogyasszák. A Tej Terméktanács október folyamán négy helyszínen tart tejtermék-kóstoltató road show-t. A kampány internetes felületeken is megjelenik, készült egy saját honlap www.tejbar.hu címmel, a világhálón barangolók több banner, pop-up hirdetéssel is találkozhatnak.
Mint a Tej Terméktanács szervezésével zajló Média Tej Klub Somogy megyei rendezvényén elhangzott, az ágazat nincs könnyű helyzetben. Egy év alatt 14 százalékkal kevesebb tejet vásároltak a feldolgozók, ráadásul az uniós szabályozások miatt mintegy 20 forinttal csökkent a felvásárlási ár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >