A tej minden jóban benne van
Kampányt indított „A tej minden jóban benne van” címmel október elsejével a Tej Terméktanács a hazai tej és tejipari termékek vásárlásáért. Az Agrármarketing Centrum támogatásával működő iskolai edukációs program keretében idén 30 intézménybe jut el a kiállítás, mely iskolai rajzversennyel is színesebbé vált.
A kampány fő célja felhívni a fogyasztók figyelmét, hogy a külföldről beáramló tej és tejtermékek helyett inkább a friss, hazai tejet és tejterméket fogyasszák. A Tej Terméktanács október folyamán négy helyszínen tart tejtermék-kóstoltató road show-t. A kampány internetes felületeken is megjelenik, készült egy saját honlap www.tejbar.hu címmel, a világhálón barangolók több banner, pop-up hirdetéssel is találkozhatnak.
Mint a Tej Terméktanács szervezésével zajló Média Tej Klub Somogy megyei rendezvényén elhangzott, az ágazat nincs könnyű helyzetben. Egy év alatt 14 százalékkal kevesebb tejet vásároltak a feldolgozók, ráadásul az uniós szabályozások miatt mintegy 20 forinttal csökkent a felvásárlási ár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >