A tej minden jóban benne van
Kampányt indított „A tej minden jóban benne van” címmel október elsejével a Tej Terméktanács a hazai tej és tejipari termékek vásárlásáért. Az Agrármarketing Centrum támogatásával működő iskolai edukációs program keretében idén 30 intézménybe jut el a kiállítás, mely iskolai rajzversennyel is színesebbé vált.
A kampány fő célja felhívni a fogyasztók figyelmét, hogy a külföldről beáramló tej és tejtermékek helyett inkább a friss, hazai tejet és tejterméket fogyasszák. A Tej Terméktanács október folyamán négy helyszínen tart tejtermék-kóstoltató road show-t. A kampány internetes felületeken is megjelenik, készült egy saját honlap www.tejbar.hu címmel, a világhálón barangolók több banner, pop-up hirdetéssel is találkozhatnak.
Mint a Tej Terméktanács szervezésével zajló Média Tej Klub Somogy megyei rendezvényén elhangzott, az ágazat nincs könnyű helyzetben. Egy év alatt 14 százalékkal kevesebb tejet vásároltak a feldolgozók, ráadásul az uniós szabályozások miatt mintegy 20 forinttal csökkent a felvásárlási ár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >