A technológiai márkák a legértékesebbek
Nyilvánosságra hozta a legfrissebb BrandZ top100-as listát a Millward Brown Optimor. A 100 legértékesebb márka összesen 2 billiárd dollárt ér a kutatók szerint, ami öt év alatt 40 százalékos növekedésnek felel meg.
Az eredmény azt is jelzi, hogy a legerősebb márkák ellen tudtak állni a válságnak.Joanna Seddon, a Millward Brown Optimor ügyvezetője szerint ez annak is köszönhető, hogy mind többen jöttek rá: büdzsévágás helyett fenn kell tartani a fogyasztói hűséget és a vonzerőt.
Az élen ismét a Google végzett, amely 114 milliárd dollárt ér a kutatók szerint, s ez a 2009-es felméréshez képest 14 százalékos növekedést jelent. Rajta kívül is a technológiai cégek dominanciája figyelhető meg: a második helyen az IBM (86 milliárd, +30%), a harmadikon az Apple (83 milliárd, +32%), a negyediken pedig a Microsoft (76 milliárd) végzett.
A közösségi média is megmutatta magát: a Facebook, mint legnépszerűbb közösségi oldal felkerült a technológiai szektor toplistájára, 5,5 milliárdos márkaértékkel.
Ötödik helyen végzett a Coca-Cola 68 milliárd dollárt érő márkanevével, a McDonald’s áll a hatodik helyen, 66 milliárd dollárral – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >Mosásonként milliárdnyi műanyagrészecskét „termelnek” a mosogatógépek
Az Amerikai Kémiai Társság ES&T Water című folyóiratában megjelent friss…
Tovább olvasom >