A technológia mentheti meg a Carrefour veszteséges hipermarketeit
A Franciaországban működő Carrefour hipermarketek több mint fele veszteséges – állítja a Linéaires szaklap. A helyzetet mentendő, a cég a vásárlás leegyszerűsítését célozza, és a vírusválság során gyorsan népszerűvé vált mobil fizetési lehetőségekbe és egy az Amazon Gohoz hasonlatos technológiába invesztál.
A Carrefournál a tranzakciók kevesebb mint 5%-a származik mobil fizetésből. A cég hűségkártyája elérhető az Apple Pay-ben, így az automatikusan aktiválódik iPhone-on és az okosórákon mobil fizetés céljából. Hamarosan Android rendszeren alkalmazható hasonló megoldás is születik, és létezik a Scanlib app is, amely révén a vásárlók maguk scannelhetik be a vásárolt termékeket az üzletben. Bár ez egyelőre különálló alkalmazás, idővel a Carrefour app részeként lesz elérhető.
Ezzel egyidejűleg – az Amazon Go mintájára – kassza nélküli üzlettel is kísérletezik a Carrefour Párizshoz közeli székhelyén.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >A vevői elégedettség a legjobb befektetésünk!
A dekonjunktúra időszakát éljük, ráadásul a hazai kiskereskedelmet más terhek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >