A technológia mentheti meg a Carrefour veszteséges hipermarketeit
A Franciaországban működő Carrefour hipermarketek több mint fele veszteséges – állítja a Linéaires szaklap. A helyzetet mentendő, a cég a vásárlás leegyszerűsítését célozza, és a vírusválság során gyorsan népszerűvé vált mobil fizetési lehetőségekbe és egy az Amazon Gohoz hasonlatos technológiába invesztál.
A Carrefournál a tranzakciók kevesebb mint 5%-a származik mobil fizetésből. A cég hűségkártyája elérhető az Apple Pay-ben, így az automatikusan aktiválódik iPhone-on és az okosórákon mobil fizetés céljából. Hamarosan Android rendszeren alkalmazható hasonló megoldás is születik, és létezik a Scanlib app is, amely révén a vásárlók maguk scannelhetik be a vásárolt termékeket az üzletben. Bár ez egyelőre különálló alkalmazás, idővel a Carrefour app részeként lesz elérhető.
Ezzel egyidejűleg – az Amazon Go mintájára – kassza nélküli üzlettel is kísérletezik a Carrefour Párizshoz közeli székhelyén.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >