A Tchibo Budapest Kft. tavaly is növelte árbevételét
A korábbi évekhez hasonlóan tavaly is növelte néhány százalékkal árbevételét a Tchibo Budapest Kft. – mondta Andrzej Jackiewicz, Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten.
Hozzátette: a cég múlt évi auditált adatai várhatóan áprilisban lesznek hozzáférhetőek.
Emlékeztetett: a Tchibo Budapest Kft. a gazdasági válság és a nehéz piaci körülmények között is folyamatosan és dinamikusan fejlődik. A vállalat 2010-ben 9,4 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 7,7 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
Az idén a cég árbevétel-növekedése előreláthatólag meghaladja majd a múlt évit – a stagnáló piac ellenére is -, azaz 10 százalék felett lesz, mivel a társaság elindította saját web-áruházát március közepén.
A Magyarországon két évtizede jelenlévő cég piacvezető a magyar pörkölt kávé piacon. A vállalat ebben a szegmensben a magyar piac 30 százalékát birtokolja. Ez adja a cég árbevételének döntő – de az ügyvezető által tovább nem pontosított – hányadát.
Emellett a vállalatnak van még hét kiskereskedelmi boltja is, továbbá a most megnyílt web-áruház is növeli az árbevételt. A magyarországi web-áruház kialakítására a cég többszázezer eurót költött. Termelést a Tchibo nem tervez Magyarországra hozni, mivel az megoldott – a német családi – vállalkozás német, lengyel és orosz gyáraiban – mondta az ügyvezető igazgató.
A cég által közzétett adtatok szerint a Tchibo GmbH 2010-ben realizált teljes árbevétele mintegy 3,4 milliárd euróra rúgott, foglalkoztatottainak száma pedig közel 11.000 fő volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >