A Tchibo Budapest Kft. tavaly is növelte árbevételét
A korábbi évekhez hasonlóan tavaly is növelte néhány százalékkal árbevételét a Tchibo Budapest Kft. – mondta Andrzej Jackiewicz, Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten.
Hozzátette: a cég múlt évi auditált adatai várhatóan áprilisban lesznek hozzáférhetőek.
Emlékeztetett: a Tchibo Budapest Kft. a gazdasági válság és a nehéz piaci körülmények között is folyamatosan és dinamikusan fejlődik. A vállalat 2010-ben 9,4 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 7,7 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
Az idén a cég árbevétel-növekedése előreláthatólag meghaladja majd a múlt évit – a stagnáló piac ellenére is -, azaz 10 százalék felett lesz, mivel a társaság elindította saját web-áruházát március közepén.
A Magyarországon két évtizede jelenlévő cég piacvezető a magyar pörkölt kávé piacon. A vállalat ebben a szegmensben a magyar piac 30 százalékát birtokolja. Ez adja a cég árbevételének döntő – de az ügyvezető által tovább nem pontosított – hányadát.
Emellett a vállalatnak van még hét kiskereskedelmi boltja is, továbbá a most megnyílt web-áruház is növeli az árbevételt. A magyarországi web-áruház kialakítására a cég többszázezer eurót költött. Termelést a Tchibo nem tervez Magyarországra hozni, mivel az megoldott – a német családi – vállalkozás német, lengyel és orosz gyáraiban – mondta az ügyvezető igazgató.
A cég által közzétett adtatok szerint a Tchibo GmbH 2010-ben realizált teljes árbevétele mintegy 3,4 milliárd euróra rúgott, foglalkoztatottainak száma pedig közel 11.000 fő volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >