Átépítette váci úti áruházát a Praktiker
A Praktiker nem változtat éves üzleti tervein a pandémia ellenére, s folytatja áruházainak modernizálását. Egyre jobban fogynak a klasszikus barkácsipari termékek, a lakosság leginkább renoválásra és kertészkedésre fordítja az otthon töltött időt.
Folytatva két éve megkezdett áruházfelújítási programját, átépítette Budapest, Váci úti áruházát a Praktiker mintegy 100 millió forintos beruházás keretében. A kínálat nagy részénél megmaradt a nagyáruházas koncepció, de a nyitás óta eltelt 4 év tapasztalatait is felhasználva újragondolták az üzletegység berendezését. Teljes egészében átépítették a barkácsáruház összes osztályát, új arculattal jelent meg a lámpaosztály, illetve a vásárlók visszajelzései alapján több területet áruházon belül építettek át. A felújítás keretében nem csak az áruház alapterületét optimalizálták, hanem a külső részén található építőanyag területen is változásokat vezettek be. Külön árukiadási pontot (drive-in) hoztak létre a nehézáruknak és a szezonális termékeknek a külső kert területén, hogy a nehezebb, nagyobb terjedelmű termékeket ne kelljen a vásárlóknak hosszú úton a parkolókhoz vinni.
„Március végéig erőteljes növekedés volt tapasztalható 20 áruházunk és a Praktiker webshop forgalmában, ezt a dinamikus fejlődést beárnyékolta a koronavírus járvány első hulláma. Éves üzleti terveinken a kibontakozó második hullám ellenére nem változtatunk, a tavalyihoz hasonló árbevételt szeretnénk elérni 2020-ban is” – mondta Németh Gyula, a Praktiker Kft. értékesítési igazgató-helyettese. Hozzátette: a klasszikus barkácsipari termékek – például a csempe, járólap, fürdőszoba felszerelés – továbbra is jól fogynak országszerte. Jobban keresik a vásárlók a felújításhoz, renováláshoz kapcsolódó termékeket, de megnőtt a kereslet a kerti kiegészítők, az impregnálás és a kreatív hobbikhoz kötődő árucikkek iránt is.
A Praktiker Váci úti áruháza 75 embernek ad munkát, a felújítás hosszú távon biztosítja a munkahelyek megőrzését.
Nettó 67,88 milliárd forintos árbevételt ért el a Praktiker 2019-ben. A Praktiker 20 áruházzal rendelkezik Magyarországon, mintegy 130.000 négyzetméternyi értékesítési területet működtet, s csaknem 1600 embernek ad munkát. Az 1998-as hazai piacra lépése óta a 2019-es volt a legeredményesebb üzleti év a Praktiker számára. A nettó 190 milliárd forintosra becsült barkácspiacon a Praktiker 33 százalékos részesedéssel a második legnagyobb szereplő. A Praktiker mintegy 340 beszállítóval dolgozik, a magyar beszállítók aránya meghaladja a 80 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >