A Tapogató, a Síró és a többiek
Eredményesnek bizonyul a Heineken felelősségteljes alkoholfogyasztásra ösztönző digitális kampánya, amely az „Ismerd fel a jeleket!” („Know the signs”) címet viseli.A Magyarországon 2008 novemberében indult kampány célja az, hogy felhívja a figyelmet a túlzott alkoholfogyasztás során előforduló, másokat zavaró viselkedési formákra, s egyúttal segítsen elkerülni ezeket.
A kampány központi weboldalán öt archetípust ismerhetnek meg a fogyasztók, akik a leginkább jellemző viselkedési formákat testesítik meg túlzott alkoholfogyasztás esetén: a Sírót, a Harcost, a Tapogatót, az Exhibicionistát és az Alvót.
Magyar portálokon összesen 7 millió alkalommal jelent meg a kampány eddig, 53 000 felhasználó pedig a banneren keresztül jutott el a Heineken www.knowthesigns.hu weboldalára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >