A Tapogató, a Síró és a többiek
Eredményesnek bizonyul a Heineken felelősségteljes alkoholfogyasztásra ösztönző digitális kampánya, amely az „Ismerd fel a jeleket!” („Know the signs”) címet viseli.A Magyarországon 2008 novemberében indult kampány célja az, hogy felhívja a figyelmet a túlzott alkoholfogyasztás során előforduló, másokat zavaró viselkedési formákra, s egyúttal segítsen elkerülni ezeket.
A kampány központi weboldalán öt archetípust ismerhetnek meg a fogyasztók, akik a leginkább jellemző viselkedési formákat testesítik meg túlzott alkoholfogyasztás esetén: a Sírót, a Harcost, a Tapogatót, az Exhibicionistát és az Alvót.
Magyar portálokon összesen 7 millió alkalommal jelent meg a kampány eddig, 53 000 felhasználó pedig a banneren keresztül jutott el a Heineken www.knowthesigns.hu weboldalára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >