A Tapogató, a Síró és a többiek
Eredményesnek bizonyul a Heineken felelősségteljes alkoholfogyasztásra ösztönző digitális kampánya, amely az „Ismerd fel a jeleket!” („Know the signs”) címet viseli.A Magyarországon 2008 novemberében indult kampány célja az, hogy felhívja a figyelmet a túlzott alkoholfogyasztás során előforduló, másokat zavaró viselkedési formákra, s egyúttal segítsen elkerülni ezeket.
A kampány központi weboldalán öt archetípust ismerhetnek meg a fogyasztók, akik a leginkább jellemző viselkedési formákat testesítik meg túlzott alkoholfogyasztás esetén: a Sírót, a Harcost, a Tapogatót, az Exhibicionistát és az Alvót.
Magyar portálokon összesen 7 millió alkalommal jelent meg a kampány eddig, 53 000 felhasználó pedig a banneren keresztül jutott el a Heineken www.knowthesigns.hu weboldalára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >