A Taco Bell ezentúl nem ad játékot a gyerekmenükhöz
A Taco Bell az első nagy élelmiszerlánc, amely bejelentette: a jövőben nem adnak játékokat a menüikhez – jelentette be nemrég az 1961-ben alapított amerikai gyorsétterem-lánc. A következő hónaptól már nem tartoznak ajándékok a menühöz.
A Taco Bell arra hivatkozik, hogy kinőtték már ezt a marketing-stratégiát, de a rossz nyelvek szerint a magas költségek miatt mondtak le az ajándékesőről. A civil szervezetek mindenesetre örülnek a döntésnek, hiszen már korábban is rámutattak: a menükhöz osztott játékok nagy mértékben befolyásolják a gyerekeket, hogy egészségtelen, cukorban és szénhidrátban gazdag élelmiszert fogyasszanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >