A Taco Bell ezentúl nem ad játékot a gyerekmenükhöz
A Taco Bell az első nagy élelmiszerlánc, amely bejelentette: a jövőben nem adnak játékokat a menüikhez – jelentette be nemrég az 1961-ben alapított amerikai gyorsétterem-lánc. A következő hónaptól már nem tartoznak ajándékok a menühöz.
A Taco Bell arra hivatkozik, hogy kinőtték már ezt a marketing-stratégiát, de a rossz nyelvek szerint a magas költségek miatt mondtak le az ajándékesőről. A civil szervezetek mindenesetre örülnek a döntésnek, hiszen már korábban is rámutattak: a menükhöz osztott játékok nagy mértékben befolyásolják a gyerekeket, hogy egészségtelen, cukorban és szénhidrátban gazdag élelmiszert fogyasszanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >