A szülők a Danone termékeinek vásárlásával segíthettek novemberben
A Danone Magyarország Kft. csatlakozott Magyarország egyik legnagyobb online babaáruházának, a CareClub.hu Online Babaáruház Gondoskodás Hete nevű kampányához, melynek eredményeként közel 600.000 forint támogatást gyűjtöttek a Segíts élni Alapítvány részére. A gyűjtésből befolyó pénzösszeget az Alapítvány a koraszülött mentőautójuk felszerelésének költségeire fordítja.
A Danone missziója, hogy termékein keresztül elősegítse fogyasztóinak egészséges életvitelét a legkisebbektől a legidősebbekig, és a vállalat portfóliójában található Milumil és Milupa termékek is ezt a célt szolgálják. November elején pedig egy új kezdeményezéssel hívták fel a figyelmet a koraszülöttek ápolásának fontosságára.
„A Milumil és a Milupa márkáinkkal nap mint nap hozzájárulunk a kisgyermekek egészséges táplálásához. Ezen túlmenően azonban rendkívül fontosnak tartjuk a segítségnyújtást is. Többek közt a CareClubbal fennálló együttműködésünk révén tudjuk támogatni azokat az alapítványokat és kezdeményezéseket, amelyek célja a miénkkel megegyező: minél több csecsemőnek esélyt adni az egészséges, teljes élethez”
– mondta dr. Kralovánszky Gábor, a Danone Magyarország ügyvezető igazgatója.
A CareClub.hu Online Babaáruházat működtető Baby Expert Hungary Kft. és Magyarország egyik piacvezető tápszerét, a Milumilt is forgalmazó Danone Magyarország Kft. együttműködésének köszönhetően a kampány ideje alatt a webáruházban leadott minden meghatározott termékre vonatkozó rendelés 100 Ft támogatást jelentett a Segíts élni Alapítvány számára, melyet a Danone minden megvásárolt, kijelölt Milumil termék (anyatej-kiegészítő tápszer vagy junior ital*) után további 100 forinttal egészített ki. A Gondoskodás Heteként elnevezett kezdeményezés november 1-től 14-ig tartott. A kezdeményezésnek köszönhetően a Danone és a CareClub.hu Online Babaáruház közösen 508.300 forinttal tudta támogatni a koraszülöttek mentéésért felelős intézményt. A kampány során a szülők egyéni felajánlásokkal is támogathatták az adománygyűjtést, így a teljes támogatás további 88.000 Ft-tal 596.300 Ft-ra növekedett.
„A Segíts élni Alapítványt a miskolci Újszülött Intenzív Osztályon kezelt kicsik szülei hozták létre 29 évvel ezelőtt. A közhasznú szervezet a kapott adományok révén az észak-magyarországi régióban betegen született újszülöttek és koraszülöttek ellátásának fejlesztését segíti. Ez azonban csak a Danone-hoz és a Careclub.hu Online Babaáruházhoz hasonló támogatók révén lehetséges és lesz az a jövőben is. Ezért minden esetben nagyon örülünk, ha támogatóként ránk gondolnak. Hálásan köszönjük az adományt, mely nemes célt szolgál”
– nyilatkozott Dr. Szűcs Ildikó, az Alapítvány kuratóriumának elnöke.
A Segíts élni Alapítvány kiemelten közhasznú szervezet, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktató Kórház Újszülött Intenzív Osztályát támogatja. A szervezet elhivatott célja a beteg újszülöttek, koraszülöttek kezelésére szolgáló műszerek, segédeszközök, gyógyszerek vásárlásának támogatása, a beteg babák mentése és szállítása, valamint az egészségügyi dolgozók számára tartott képzések finanszírozása. A befolyó adományt az Alapítvány a koraszülött mentőautójuk belső felszerelésének költségeire fordítja, infúziós pumpával tervezik kiegészíteni a jármű eszközeit.
„Online Babaáruházunk indulásától fogva célunk, hogy érdemi támogatást tudjunk nyújtani a kifejezetten várandósokat, újszülötteket és kisbabás családokat segítő és támogató szervezetek számára. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ezévi utolsó Gondoskodás Heti kampányunkhoz csatlakozott a Milumil márka, ezáltal elismerve törekvésünk fontosságát, növelve annak ismertségét és hozzájárulva az adománygyűjtés sikerességéhez”
– nyilatkozta Konrád László, a Baby Expert Hungary Kft. tulajdonosa.
*A csecsemő legjobb tápláléka az anyatej, a szoptatás a legegészségesebb táplálási mód. Az anyatej-kiegészítő tápszerek használatával kapcsolatban gyermekorvossal történő konzultáció szükséges. A junior italok a kiegyensúlyozott étrend részeként javasoltak a csomagolásokon szereplő életkori ajánlásoknak megfelelően.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A Maerskkel társulva csökkenti a tengeri szállítási kibocsátását a Danone
Együttműködésbe kezdett a Danone a Maerskkel a tengeri logisztikai kibocsátások…
Tovább olvasom >A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >