A szuezi hajóbaleset alaposan lelassítja a világkereskedelmet
A világ egyik legnagyobb teherhajója, az Ever Given keresztbe fordult, és zátonyra futott a Szuezi-csatornán. Mivel az Ever Given teljesen elzárja az utat, egyre több kereskedelmi teherhajó torlódik fel a csatorna két kijáratánál, ami nagyban lassítja a forgalmat és nem mellesleg a világkereskedelmet is – írja a New York Post nyomán az Index.
Ennek eredményeként olyan hiány alakulhat ki vécépapírból, amilyet nem láthattunk a koronavírus-járvány első napjai óta.
Walter Schalka, a brazil Suzano SA, a világ harmadik legnagyobb faőrlemény-előállító cégének vezérigazgatója azt mondta: komoly gondot okoz számukra a toalettpapír alapanyagául szolgáló anyag szállítása.
Schalka aggodalmát fejezte ki, hogy a helyzet csak romlani fog, ami a komoly hatással lehet a vécépapír-ellátásra.
A Daily Mail információi szerint az Ikea szállítási láncában is komoly fennakadást okoz a baleset.
A cég azt nyilatkozta, minden lehetőséget megvizsgálnak, hogy termékeik elérhetők maradjanak a vásárlók számára. (index, Kovács Ferenc)
Kapcsolódó cikkeink
A FedEx a vártnál nagyobb negyedéves bevételről és korrigált nyereségről jelentett
Az amerikai FedEx Corp., a világ egyik legnagyobb szállítási és…
Tovább olvasom >A jövő szállítmányozása: új fejlesztés a P&G ellátási láncában – nemcsak hatékonyabb, fenntarthatóbb is
Új ellátási lánc módszert kezdett tesztelni a Procter & Gamble:…
Tovább olvasom >Hungrail: a gigakamionok megjelenése társadalmi és környezeti károkkal járna
A hagyományos kamionoktól nagyobb és nehezebb gigakamionok megjelenése az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >