A szuezi hajóbaleset alaposan lelassítja a világkereskedelmet
A világ egyik legnagyobb teherhajója, az Ever Given keresztbe fordult, és zátonyra futott a Szuezi-csatornán. Mivel az Ever Given teljesen elzárja az utat, egyre több kereskedelmi teherhajó torlódik fel a csatorna két kijáratánál, ami nagyban lassítja a forgalmat és nem mellesleg a világkereskedelmet is – írja a New York Post nyomán az Index.
Ennek eredményeként olyan hiány alakulhat ki vécépapírból, amilyet nem láthattunk a koronavírus-járvány első napjai óta.
Walter Schalka, a brazil Suzano SA, a világ harmadik legnagyobb faőrlemény-előállító cégének vezérigazgatója azt mondta: komoly gondot okoz számukra a toalettpapír alapanyagául szolgáló anyag szállítása.
Schalka aggodalmát fejezte ki, hogy a helyzet csak romlani fog, ami a komoly hatással lehet a vécépapír-ellátásra.
A Daily Mail információi szerint az Ikea szállítási láncában is komoly fennakadást okoz a baleset.
A cég azt nyilatkozta, minden lehetőséget megvizsgálnak, hogy termékeik elérhetők maradjanak a vásárlók számára. (index, Kovács Ferenc)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy sebességre kapcsol a CER Cargo: nemzetközi terjeszkedés jön
A magyar gyökerű CER Cargo Group új vezérigazgatóval és ambiciózus…
Tovább olvasom >Lezárult a Foxpost-felvásárlás, nemzetközi tulajdonossal folytatja a sikeres magyar startup
A versenyhivatali engedély megszerzését és egyéb feltételek teljesülését követően sikeresen…
Tovább olvasom >Új utakon: a dm vasútra költözteti át logisztikai folyamatai egy részét
A dm folytatja a logisztikai hálózatának dekarbonizációját, így az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 70 milliárd forint értékben kapnak élelmiszer-utalványt az idősek
Összesen több mint 70 milliárd forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak az…
Tovább olvasom >A VOSZ további javaslatokat tesz a vállalkozások működési feltételeinek javítására
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) további javaslatokat tesz…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >