A szórólapterjesztés mögötti globális probléma

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 04. 23. 10:08

Hetente több millió példányban kerülnek reklámújságok a fogyasztók kezébe vagy postaládájába. Egyre több reklámanyag olvasatlanul csak felhalmozódik a háztömbök előtt, kertekben vagy esetleg a szeméttelepen kötnek ki. 


Környezetvédelmi megfelelés: A Zero Waste France egyesület tanulmánya szerint csak Franciaországban egy család évente 30 kilogramm nem kívánt szórólapot kap a postaládájába.

Esztétika és környezetvédelem: Miután megérkezik az utolsó állomására a reklámanyag – a felhasználó postaládájába vagy bejárati ajtajához -, a papíralapú brosúra élettartama ritkán haladja meg a 10 percet. Ezután sok esetben szemét lesz belőle, amellyel foglalkoznunk kell.

Valóban eljut a reklámüzenet a fogyasztóhoz? Ha 250 000 darab szórólapot nyomtatnak ki, ez azt jelenti, hogy 250 000 felhasználóhoz jutottak el? Természetesen nem. Csak a kinyomtatott példányok száma és a háztartások száma ismert, amelyeknek elküldték őket.

Melyek online reklámújságok előnyei?

Nincs több hulladék: A digitális brosúrák első és nyilvánvaló előnye, hogy nem termelnek fizikai hulladékot, amelyet el kell szállítani, majd újrahasznosítani.

Pontos mérhetőség: A digitális reklám minden formája, beleértve az online reklámújság, teljesen mérhető, továbbá a hirdetési platformoknak nagyon széles a tárháza.

Legális: Az uniós országok egymás után fogadják el azokat az irányelveket, amelyek tiltják a kéretlen kereskedelmi kommunikáció papíralapú küldését.

A cégek számára a költséghatékonyság felé vezető, legegyszerűbb megoldás egy olyan online platformon való hirdetés, ahol a vásárlók a legfrissebb ajánlatokat, kedvezményeket érhetik el egy helyen.

A felhasználóbarát és gyors elérésre, a kedvezmények közötti válogatásra és a vásárlás egyszerű módjára kínál megoldást a prospecto.hu alkalmazása, ahol váráslásra affinis, minőségi célközönség keresgél napi rendszerességgel kedvezmények után – mondják az Offerista Group munkatársai.

 

 

Kapcsolódó cikkeink