A szórólapterjesztés mögötti globális probléma
Hetente több millió példányban kerülnek reklámújságok a fogyasztók kezébe vagy postaládájába. Egyre több reklámanyag olvasatlanul csak felhalmozódik a háztömbök előtt, kertekben vagy esetleg a szeméttelepen kötnek ki.
Környezetvédelmi megfelelés: A Zero Waste France egyesület tanulmánya szerint csak Franciaországban egy család évente 30 kilogramm nem kívánt szórólapot kap a postaládájába.
Esztétika és környezetvédelem: Miután megérkezik az utolsó állomására a reklámanyag – a felhasználó postaládájába vagy bejárati ajtajához -, a papíralapú brosúra élettartama ritkán haladja meg a 10 percet. Ezután sok esetben szemét lesz belőle, amellyel foglalkoznunk kell.
Valóban eljut a reklámüzenet a fogyasztóhoz? Ha 250 000 darab szórólapot nyomtatnak ki, ez azt jelenti, hogy 250 000 felhasználóhoz jutottak el? Természetesen nem. Csak a kinyomtatott példányok száma és a háztartások száma ismert, amelyeknek elküldték őket.
Melyek online reklámújságok előnyei?
Nincs több hulladék: A digitális brosúrák első és nyilvánvaló előnye, hogy nem termelnek fizikai hulladékot, amelyet el kell szállítani, majd újrahasznosítani.
Pontos mérhetőség: A digitális reklám minden formája, beleértve az online reklámújság, teljesen mérhető, továbbá a hirdetési platformoknak nagyon széles a tárháza.
Legális: Az uniós országok egymás után fogadják el azokat az irányelveket, amelyek tiltják a kéretlen kereskedelmi kommunikáció papíralapú küldését.
A cégek számára a költséghatékonyság felé vezető, legegyszerűbb megoldás egy olyan online platformon való hirdetés, ahol a vásárlók a legfrissebb ajánlatokat, kedvezményeket érhetik el egy helyen.
A felhasználóbarát és gyors elérésre, a kedvezmények közötti válogatásra és a vásárlás egyszerű módjára kínál megoldást a prospecto.hu alkalmazása, ahol váráslásra affinis, minőségi célközönség keresgél napi rendszerességgel kedvezmények után – mondják az Offerista Group munkatársai.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Puha papír, kemény piac
A papír zsebkendők és szalvéták piaca az utóbbi években jelentős…
Tovább olvasom >A környezetet védi a Hy-Vee új projektjeivel
Lezárult a Hy-Vee napenergia-projektjének első szakasza az iowai Charitonban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >