A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó: a Wolt adatai szerint az idei év első felében több mint háromnegyedével magasabb összeget spóroltak a Wolt+ tagsággal bíró vásárlók a különböző kedvezményeken és a kiszállítási költségeken. Míg 2024 első felében 1,4 milliárd forintnyi kedvezményt érvényesítettek a Wolt+ előfizetéssel rendelkezők, az idei év azonos időszakában megtakarításuk összértéke meghaladta a 2,5 milliárd forintot.
Még több pénzt spórolnak a Wolt+-osok
A növekvő népszerűséghez az is hozzájárult, hogy már három partnerprogramon keresztül lehet díjmentesen hozzájutni a Wolt+ tagsághoz. A Revolut és a Telekom Magenta ügyfelei már eddig is élhettek ezzel a lehetőséggel, idén júliustól pedig az eMAG Genius nevű előfizetéses hűségprogramjával rendelkező felhasználók is díjmentesen aktiválhatják a Wolt+ előnyöket Genius-tagságuk időtartamára.
Közel sem csak ételt rendelnek a Woltról a magyarok
A Wolt kínálata ma már jóval túlmutat a melegétel-rendelésen és a Wolt Marketen való élelmiszer bevásárláson: minden negyedik rendelés már valamilyen más termékre vonatkozik. A vásárlók szívesen rendelnek például műszaki cikkeket, háztartási felszerelést, játékot, vagy akár virágot, ami azt mutatja, hogy a gyorsvásárlás Magyarországon is egyre inkább teret hódít.
Idén nyáron az élelmiszer és háztartási cikkek, illetve az egészség és szépségápolás a két legnépszerűbb nem melegétel kategória a Wolton: utóbbi kategórián belül a keleties illatjegyeket hordozó parfümök, a bőr- és körömápolás termékei, illetve a terhességi tesztek, óvszerek, szexuális segédeszközök és az alkoholos italok a legnépszerűbbek a platformon. Ugyancsak sokan rendeltek maguknak a nyár első heteiben szobai ventilátort és mobiltöltőt Wolt-futárral – kihasználva az akár 35 percen belüli házhoz szállítás előnyeit.
Mi az a Wolt+?
A Wolt+ előfizetés előre meghatározott feltételek mellett lehetőséget biztosít többek között ingyenes házhozszállításra a platformon elérhető éttermekből és boltokból, ráadásul kizárólag Wolt+ tagoknak elérhető, különböző kedvezményeket, akciókat is érvényesíthetnek a vásárlók rendeléseik során. A havi előfizetési díj így többszörösen is megtérülhet azoknak, akik rendszeresen rendelnek – legyen szó ebédről, vacsoráról, vagy a napi bevásárlásról.
A Wolt+ előfizetők két opció közül választhatnak: dönthetnek a havi tagság mellett 990 forintos, vagy éves előfizetés esetén 11.880 forintos díj mellett. Azáltal, hogy a Wolt magyarországi vásárlói is egyre gyakrabban adnak fel rendeléseket a melegételen túl is, a Wolt+ tagság különösen vonzó lehet a rendszeresen vásárlók számára, ami így jelentős mértékű megtakarítást kínál számukra.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >