A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó: a Wolt adatai szerint az idei év első felében több mint háromnegyedével magasabb összeget spóroltak a Wolt+ tagsággal bíró vásárlók a különböző kedvezményeken és a kiszállítási költségeken. Míg 2024 első felében 1,4 milliárd forintnyi kedvezményt érvényesítettek a Wolt+ előfizetéssel rendelkezők, az idei év azonos időszakában megtakarításuk összértéke meghaladta a 2,5 milliárd forintot.
Még több pénzt spórolnak a Wolt+-osok
A növekvő népszerűséghez az is hozzájárult, hogy már három partnerprogramon keresztül lehet díjmentesen hozzájutni a Wolt+ tagsághoz. A Revolut és a Telekom Magenta ügyfelei már eddig is élhettek ezzel a lehetőséggel, idén júliustól pedig az eMAG Genius nevű előfizetéses hűségprogramjával rendelkező felhasználók is díjmentesen aktiválhatják a Wolt+ előnyöket Genius-tagságuk időtartamára.
Közel sem csak ételt rendelnek a Woltról a magyarok
A Wolt kínálata ma már jóval túlmutat a melegétel-rendelésen és a Wolt Marketen való élelmiszer bevásárláson: minden negyedik rendelés már valamilyen más termékre vonatkozik. A vásárlók szívesen rendelnek például műszaki cikkeket, háztartási felszerelést, játékot, vagy akár virágot, ami azt mutatja, hogy a gyorsvásárlás Magyarországon is egyre inkább teret hódít.
Idén nyáron az élelmiszer és háztartási cikkek, illetve az egészség és szépségápolás a két legnépszerűbb nem melegétel kategória a Wolton: utóbbi kategórián belül a keleties illatjegyeket hordozó parfümök, a bőr- és körömápolás termékei, illetve a terhességi tesztek, óvszerek, szexuális segédeszközök és az alkoholos italok a legnépszerűbbek a platformon. Ugyancsak sokan rendeltek maguknak a nyár első heteiben szobai ventilátort és mobiltöltőt Wolt-futárral – kihasználva az akár 35 percen belüli házhoz szállítás előnyeit.
Mi az a Wolt+?
A Wolt+ előfizetés előre meghatározott feltételek mellett lehetőséget biztosít többek között ingyenes házhozszállításra a platformon elérhető éttermekből és boltokból, ráadásul kizárólag Wolt+ tagoknak elérhető, különböző kedvezményeket, akciókat is érvényesíthetnek a vásárlók rendeléseik során. A havi előfizetési díj így többszörösen is megtérülhet azoknak, akik rendszeresen rendelnek – legyen szó ebédről, vacsoráról, vagy a napi bevásárlásról.
A Wolt+ előfizetők két opció közül választhatnak: dönthetnek a havi tagság mellett 990 forintos, vagy éves előfizetés esetén 11.880 forintos díj mellett. Azáltal, hogy a Wolt magyarországi vásárlói is egyre gyakrabban adnak fel rendeléseket a melegételen túl is, a Wolt+ tagság különösen vonzó lehet a rendszeresen vásárlók számára, ami így jelentős mértékű megtakarítást kínál számukra.
Kapcsolódó cikkeink
Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Indul a Wolt és a Magyar Telekom együttműködése
A helyi kereskedelmi platformjáról ismert technológiai vállalat, a Wolt örömmel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országszerte tart az aratás, hazánk kenyere biztosított
A gazdák munkájának és szorgalmának köszönhetően biztosított az ország kenyere,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >