A szeptember a méhek hónapja
Itt a méhek hónapja, azaz a Bee Awareness Month. A Manuka Doctor csapata éppen ezért olyan terméket fejlesztett ki, amellyel a méhek fontossága hangsúlyozható. A cég a Palmers kertközponttal lépett partnerségre.

Méhek a középpontban
A Manuka Doctor egy exkluzív mézet dobott piacra. Minden egyes eladott Squeezable Beech Forest Honey-flakon után 25 cent kerül a Garden to Table karitatív alap számlájára.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Május 20. a méhek világnapja
Visszatalálni a természethez. Bizony, ez a tanács sokszor elhangzik, akár…
Tovább olvasom >Jön a viagrás méz
Az elmúlt években Franciaországban egyre népszerűbbé vált a viagrás méz,…
Tovább olvasom >Súlyos válság a magyar méhészetben: mélyponton az ágazat jövedelmezősége
Borús képet festett a kaposvári méhésztalálkozó a magyar méhészet helyzetéről.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Új piacot talált a hazai food truck scéna
Új piacot keres a hazai food truck scéna, ezért idén…
Tovább olvasom >