A szeptember a méhek hónapja
Itt a méhek hónapja, azaz a Bee Awareness Month. A Manuka Doctor csapata éppen ezért olyan terméket fejlesztett ki, amellyel a méhek fontossága hangsúlyozható. A cég a Palmers kertközponttal lépett partnerségre.

Méhek a középpontban
A Manuka Doctor egy exkluzív mézet dobott piacra. Minden egyes eladott Squeezable Beech Forest Honey-flakon után 25 cent kerül a Garden to Table karitatív alap számlájára.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Jön a viagrás méz
Az elmúlt években Franciaországban egyre népszerűbbé vált a viagrás méz,…
Tovább olvasom >Súlyos válság a magyar méhészetben: mélyponton az ágazat jövedelmezősége
Borús képet festett a kaposvári méhésztalálkozó a magyar méhészet helyzetéről.…
Tovább olvasom >Átadták az év kiváló magyar méze verseny díjait
A XV. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon vasárnap hirdették ki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >