A szépség és a reklám
Május 31.-ig tekinthető meg a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum „A szépség és a reklám – A női ideál alakulása a 20. század első felében” című időszaki kiállítása.
Az öt évtizedet felölelő divat- és reklámtörténeti kiállítás a nők reklámozásban betöltött szerepét szemlélteti a múzeum gyűjteményének kevésbé közismert darabjaival. A tárlat 1900-tól az 1940-es évek végéig tekinti át a változó divatirányzatokat, egyúttal alkalmat ad a női szépségideál és a divat változásának nyomon követésére a huszadik században. Az egyes korszakok hangulatát és életérzését enteriőrök, fotómontázsok, korabeli ruhák, cipők és egyéb kiegészítők segítik felidézni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kényelmesebb fizetési lehetőség és új funkciók érkeznek a BudapestGO-ba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Napi 870 forint körüli átlagos utasbiztosítási díjjal számolhatnak a síelők az idei szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elegáns és egyszerű vendégváró falat az ünnepi asztalra – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


