A szépség és a reklám

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 04. 07. 09:16

Május 31.-ig tekinthető meg a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum „A szépség és a reklám – A női ideál alakulása a 20. század első felében” című időszaki kiállítása.

A szepseg es a reklam 1

Az öt évtizedet felölelő divat- és reklámtörténeti kiállítás a nők reklámozásban betöltött szerepét szemlélteti a múzeum gyűjteményének kevésbé közismert darabjaival. A tárlat 1900-tól az 1940-es évek végéig tekinti át a változó divatirányzatokat, egyúttal alkalmat ad a női szépségideál és a divat változásának nyomon követésére a huszadik században. Az egyes korszakok hangulatát és életérzését enteriőrök, fotómontázsok, korabeli ruhák, cipők és egyéb kiegészítők segítik felidézni.

A szepseg es a reklam 2

Kapcsolódó cikkeink