A szépség és a reklám
Május 31.-ig tekinthető meg a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum „A szépség és a reklám – A női ideál alakulása a 20. század első felében” című időszaki kiállítása.
Az öt évtizedet felölelő divat- és reklámtörténeti kiállítás a nők reklámozásban betöltött szerepét szemlélteti a múzeum gyűjteményének kevésbé közismert darabjaival. A tárlat 1900-tól az 1940-es évek végéig tekinti át a változó divatirányzatokat, egyúttal alkalmat ad a női szépségideál és a divat változásának nyomon követésére a huszadik században. Az egyes korszakok hangulatát és életérzését enteriőrök, fotómontázsok, korabeli ruhák, cipők és egyéb kiegészítők segítik felidézni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >