A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja az élelmiszeripari cégcsoport
A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja a jövőben a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a tavaly felvásárolt Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég integrálásával létrejött cégcsoport – jelentette be Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa kedden sajtótájékoztatón Budapesten.
Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. egyik tulajdonosa (b), Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa (k) valamint Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója (MTI/Máthé Zoltán)
Tavaly a cseh Karlovarské Minerálni Vody (KMV) cégcsoportot tulajdonló olasz Pasquale család és Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója felvásárolta a PepsiCo magyarországi leányvállalatát.
Balogh Levente elmondta, hogy folyamatban van a különböző szerződések egységesítése, a két cég tevékenységének integrálásával 600 munkavállalót foglalkoztató, évi 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport jött létre, amely Magyarország 8. legnagyobb élelmiszeripari vállalata lett, és a magyar nem alkoholos üdítőital-piac 25 százalékát fedi le. A vállalatcsoporthoz mintegy 300 féle termék tartozik.
Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. másik tulajdonosa a sajtótájékoztatón hangsúlyozta, hogy a Szentkirályi Magyarország vállalati márkanév választásával szeretnék kifejezni a Szentkirályi név szellemiségét, örökségét, a magyar piac iránti elkötelezettséget.
Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezetője szerint magyar multinacionális cégcsoportként fognak működni, ami megmutatkozik majd a szolgáltatás minőségének javításán, a hatékonyság növelésében. Az idén az 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport 11 milliárd forint adót fizet be az államnak – jegyezte meg.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Ez lett a „GenZ dolce vita” életérzés kötelező kelléke
A közösségi médiában terjedő sok értelmetlen és néha káros divat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >