A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja az élelmiszeripari cégcsoport
A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja a jövőben a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a tavaly felvásárolt Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég integrálásával létrejött cégcsoport – jelentette be Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa kedden sajtótájékoztatón Budapesten.
Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. egyik tulajdonosa (b), Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa (k) valamint Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója (MTI/Máthé Zoltán)
Tavaly a cseh Karlovarské Minerálni Vody (KMV) cégcsoportot tulajdonló olasz Pasquale család és Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója felvásárolta a PepsiCo magyarországi leányvállalatát.
Balogh Levente elmondta, hogy folyamatban van a különböző szerződések egységesítése, a két cég tevékenységének integrálásával 600 munkavállalót foglalkoztató, évi 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport jött létre, amely Magyarország 8. legnagyobb élelmiszeripari vállalata lett, és a magyar nem alkoholos üdítőital-piac 25 százalékát fedi le. A vállalatcsoporthoz mintegy 300 féle termék tartozik.
Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. másik tulajdonosa a sajtótájékoztatón hangsúlyozta, hogy a Szentkirályi Magyarország vállalati márkanév választásával szeretnék kifejezni a Szentkirályi név szellemiségét, örökségét, a magyar piac iránti elkötelezettséget.
Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezetője szerint magyar multinacionális cégcsoportként fognak működni, ami megmutatkozik majd a szolgáltatás minőségének javításán, a hatékonyság növelésében. Az idén az 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport 11 milliárd forint adót fizet be az államnak – jegyezte meg.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >